Track: PWM - Thursday

Ik vind hem apart. Reken je dat ook goed? :)

Heb je geprobeerd die snare in het eerste stuk op elke 3e tel te laten vallen in plaats van op de 2e en 4e? Dan krijg je een lekkere opbouw.
Dat stukje van 1:52 met die lead, zou mooi zijn als je daar wat legato op gebruikt.
Misschien iets van een ondersteunende pad erin?

Ik vind die Oriëntaalse elementen zeer geslaagd. Beat is ook lekker als ie los komt. :okdan:
 
het enige waar ik echt een probleem mee heb is het gebruik van die glitch plugin, voegt niks toe! en correct me if i'm wrong, volgens mij zijn het gewoon de presets die je gebruikt.
Die sound is echt te herkenbaar, je track is beter af zonder!

Cheers,
C
 
Die glitch is in het begin wel echt naar mijn smaak. Later voegt het idd niks meer toe, maar als hij de lead zeg maar 'terug hapt' houdt ik persoonlijk wel van!

Lekker trackie zo. Niet mijn eigen genre maar zeker lekker.

Zou erg nice zijn als je een koor had wat mee kon zingen op je startende melodie. Dit ergens in het midden na climax erin knallen. Maar misschien denk ik dan weer buiten de bedoeling.
 
Die glitch is in het begin wel echt naar mijn smaak. Later voegt het idd niks meer toe, maar als hij de lead zeg maar 'terug hapt' houdt ik persoonlijk wel van!

Lekker trackie zo. Niet mijn eigen genre maar zeker lekker.

Zou erg nice zijn als je een koor had wat mee kon zingen op je startende melodie. Dit ergens in het midden na climax erin knallen. Maar misschien denk ik dan weer buiten de bedoeling.

Dank LSDeef!

Ik snap allen je koor verhaal niet helemaal. Ook het glitch verhaal niet trouwens... :)
 
Het klinkt goed, maar ik vind het uiteindelijk wat saai worden.....iets wat het geheel uit zijn verband haalt en een los reisje binnen het kader neemt.
Als ik zelf iets maak is wat je nu post de rode lijn, daarna komen er verrassingen in....grapjes die je laten lachen enzow.
Volgens mij had ik bij je vorige ding iets soortgelijks gepost.


*edit, vorige track zo goed als dezelfde reply dus:)*
 
Back
Top