Track van Bass...(geen trance ;-)

Klinkt echt vet. Zeker uren bezig geweest om je antares lijntjes te trekken ?


Wat voor gear heb je gebruikt ?

Die drums klinken redelijk realistisch. Is dit een sample ?
 
Origineel geplaatst door Niels
Klinkt echt vet. Zeker uren bezig geweest om je antares lijntjes te trekken ?


...nee hoor, ik heb gewoon de zanglijn in Soundforge ge-timestretched tot het in mijn bestaande nummer paste...
 
heel mooi!8~
 
Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Origineel geplaatst door Bass
...
Afzeikposts zijn ook welkom ;) :D
...

He bah! Geen trance :gaap: ..... ;) ..... :D

Maar in ieder geval, klinkt erg gaaf allemaal,alleen de stem hoor ik overduidelijk dat je hebt ziten aan te passen... Maarik weet niet of je van plan was dit te releasen ofzo? De kwaliteit is er in ieder geval wel naar, alleen die stem hoor je oms van die ...uhm ..."bliepjes" :erm: .... Je weet wel wat ik bedoel, je hoort in ieder geval dat er met de stem geknoeid is... Nou weet ik niet of dat jouw bedoeling is? Persoonlijk zou ik het bij dit soort nummer mooier vinden als er een 100% zuivere stem bijzat; beetje als tegengewicht van het electronische gebeuren zeg maar:)
Maar hetklinkt verder prima! :okdan:
 
Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Origineel geplaatst door BigDplayboy

Maar in ieder geval, klinkt erg gaaf allemaal,alleen de stem hoor ik overduidelijk dat je hebt ziten aan te passen... Maarik weet niet of je van plan was dit te releasen ofzo? :

Thanx...
Nee zeg prive voor mezelf gewoon...

Tenzij TATU het komt inzingen natuurlijk :{
 
Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Origineel geplaatst door Bass
Tenzij TATU het komt inzingen natuurlijk :{

TATU? waren dat niet die 2 russiche wijven die op het songfestival voor geen ene meter konden zingen?
 
Re: Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Re: Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Origineel geplaatst door Bahamut
TATU? waren dat niet die 2 russiche wijven die op het songfestival voor geen ene meter konden zingen?

Ja

Over de track: wel mooie track hoor, alleen vind ik dat die ene korte 'swhoosj'-sample(?) iets te hard staat en ook teveel reverb heeft. Verder dienen sommige geluidjes duidelijk als een soort van opvulling ipv dat ze echt een meerwaarde geven aan het nummer. En op 3.32 slaat het nummer over. Beetje slordig...

Die vocal en pads zijn lekker btw ;)
 
Ik vind het echt cool! En dat zeg ik niet snel...

Natuurlijk zou ik vanalles kunnen gaan zeggen.... maar het nummer voelt gewoon goed. En dat is de bedoeling van muziek!


edit:

ik betrap mezelf erop dat ik er echt van aan het genieten ben........
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt ok:

puntjes van kritiek:

Synthlijntje iets te droog, zeker in het begin. De stem komt er ook iets te hard in vindt ik.
ik vind de drums ook iets te recht toe recht aan. Zit niet echt een feel in zeg maar.

klinkt wel gezellig allemaal maar het nummer mist een beetje pit IMHO :)
 
Re: Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Re: Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Origineel geplaatst door Bahamut
TATU? waren dat niet die 2 russiche wijven die op het songfestival voor geen ene meter konden zingen?

Ja maar de CD is waanzinnig goed Trevor Horn.
Vooral dit nummer Star van hun. Ik vin dit erg leuk gedaan.
Ik zou die instrument solo er ook nog wel er bij willen zien.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Re: Re: Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Origineel geplaatst door EnTrancer
En op 3.32 slaat het nummer over. Beetje slordig...

Eeeh ja dat is de Audio Catalyst op mn werk..een beetje k*t computer...hoorde het later ook pas
In de .wav file zit het niet...
 
Re: Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Re: Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Origineel geplaatst door Bahamut
TATU? waren dat niet die 2 russiche wijven die op het songfestival voor geen ene meter konden zingen?
Ja, en met een beetje mazzel kleden ze elkaar uit in je studio...geil showtje. ;)
 
P.s. Geil nummer trouwens....ik mis alleen iets...in het laag ofzo...ik weet het niet...het klinkt allemaal erg 'mid' in de eq...ik mis ergens wat opvulling en ook een beetje sparkle. Klinkt alsof ik heftige kritiek heb...isniezo...het is een lekker nummertje.
 
Thanx...

Gebruikt :

Nova - leadarpeggio
Procussion - drums
PSR36 - bass en percussie
JP8000 - pad
 
Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Re: Re: Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Origineel geplaatst door Bass
Thanx...
Nee zeg prive voor mezelf gewoon...

Tenzij TATU het komt inzingen natuurlijk :{

kep nog een mooie tatu acapella voor je ;P
 
Re: Track van Bass...(geen trance ;-)

Origineel geplaatst door Bass

Afzeikposts zijn ook welkom ;) :D

Nou ik weet niet wat jij in je hoofd had toen je dit maakte, maar het is echt op zijn minst apart.
De vocals klinken nog onnatuurlijker dan alle gecaste boy en girlbandjes bij elkaar die nummers van 2unlimited gaan coveren.
Ik heb het niet eens gehoord, en dat hoeft ook helemaal niet, want ik kan zo wel vertellen dat dit natuurlijk kant nog wal raakt.
Wat dat nou is met al dat geremix, wees eens origineel, we worden hier op het forum helemaal sufgemaakt met allerlei remix spul

Verder natuurlijk wel leuk dat je het hier durft te plaatsen natuurlijk!

><I:duivels:
 
Ik vind het nummer wel aangenaam en eerlijk gezegd hoor ik niets verkeerd aan die vocals :) Maar dat komt namelijk door mijn persoonlijke smaak denk ik... ik kan veel waarderen en door dat feit hoor ik misschien niet meer of iets erg vreemd klinkt aangezien ik het toch wel apprecieer.

Maar wat ik wel denk is dat indien je de vocals uit deze track laat dat je dan niets meer hebt of toch bijzonder weinig. Dit nummer moet het hebben van zijn vocals, imho.

Enne upload eens een versie zonder dat overslaan he ;)
 
Back
Top