• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ik ruim op: Kurzweil K2661 en diverse studio spullen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

gasminet

Ingeburgerd
Lid sinds
6 februari 2004
Berichten
46
Locatie
vlakbij
Hallo,

ik heb veel te veel gear verzameld de laatste jaren en ik moet het een en ander kwijt.

Kurzweil K2661, 128MB Sample Ram, Contemporary ROM, Orchestral ROM, Vintage Piano ROM. ADAT In/Out (handig in de studio). Zie verder Kurzweilmusicsystems.com. Dit voormalige 61 keys vlaggeschip van Kurzweil verkeert in uitstekende staat, geen noemenswaardige gebruikssporen. 128MB sM card met veel custom programma's en setups. Uiteraard ook de originele sM card met alle fabrieks programma's inclusief de program farms (duizenden programma's). Inclusief sustain pedal. Alles werkt 100%.

800 Euro (eventueel inclusief Rockbag, + 50 Euro).

Mackie 1604VLz3 mixer. Nooit serieus gebruikt. Nieuwstaat. 350 Euro.

Behringer Xenix 2442. Idem nooit gebruikt, aangeschaft voor backup. 150 Euro.

Focusrite Platinum Voicemaster Pro complete channelstrip met De-Esser, Gate, Tube saturation, Compressor, etc. Guitar, Line of microfoon input. High end Focusrite preamp.
Alleen in studio gebruikt. 300 Euro

Frontier Alphatrack motorized fader. Met scrub touch strip en veel programmeerbare knoppen. Werkt perfect met de bekende software zoals Logic, Cubase, Sonar, etc.
Helaas (nog)niet met Studio One (waar ik sinds kort mee werk). Vandaar dat ik hem te koop aanbied voor 75 Euro.

Korg PadKontrol. in prima staat. 75 Euro

Motion Sound Pro3X Leslie rotating speaker.
In topconditie, als nieuw. Fantastische Leslie speaker met draaiende hoorn en laag simulator. Dikke overdrive sound indien gewenst. Let op, gaat erg hard. Ook erg leuk voor gitaristen!
Gaat weg voor 800 Euro.

2 JBL clonen. Merk XXL, Powered, 250 Watt geloof ik, 2-weg systeem met 12" woofer, Mic/line in, Line uit, aansluiting voor passieve speaker en volume/toonregeling. Van 1 van de speakers is een pot afgebroken (volume van de line output voor karaoke) die ik verder nooit nodig heb gehad.
Mogen weg voor 100 Euro samen.

Korg D3200, complete studio in a box. 80Gb harddisk (origineel was 40Gb). In uitstekende staat, enige gebruikssporen. 500 Euro.

Uiteraard kontant bij afhalen.

Als je interesse hebt, bel me of stuur een mailtje.

Ben bereikbaar op 0653221911 of jvsomeren@gmail.com
 
Update: De Mackie VLz3 is verkocht (gereserveerd).


Hallo,

ik heb veel te veel gear verzameld de laatste jaren en ik moet het een en ander kwijt.

Kurzweil K2661, 128MB Sample Ram, Contemporary ROM, Orchestral ROM, Vintage Piano ROM. ADAT In/Out (handig in de studio). Zie verder Kurzweilmusicsystems.com. Dit voormalige 61 keys vlaggeschip van Kurzweil verkeert in uitstekende staat, geen noemenswaardige gebruikssporen. 128MB sM card met veel custom programma's en setups. Uiteraard ook de originele sM card met alle fabrieks programma's inclusief de program farms (duizenden programma's). Inclusief sustain pedal. Alles werkt 100%.

800 Euro (eventueel inclusief Rockbag, + 50 Euro).

Mackie 1604VLz3 mixer. Nooit serieus gebruikt. Nieuwstaat. 350 Euro.

Behringer Xenix 2442. Idem nooit gebruikt, aangeschaft voor backup. 150 Euro.

Focusrite Platinum Voicemaster Pro complete channelstrip met De-Esser, Gate, Tube saturation, Compressor, etc. Guitar, Line of microfoon input. High end Focusrite preamp.
Alleen in studio gebruikt. 300 Euro

Frontier Alphatrack motorized fader. Met scrub touch strip en veel programmeerbare knoppen. Werkt perfect met de bekende software zoals Logic, Cubase, Sonar, etc.
Helaas (nog)niet met Studio One (waar ik sinds kort mee werk). Vandaar dat ik hem te koop aanbied voor 75 Euro.

Korg PadKontrol. in prima staat. 75 Euro

Motion Sound Pro3X Leslie rotating speaker.
In topconditie, als nieuw. Fantastische Leslie speaker met draaiende hoorn en laag simulator. Dikke overdrive sound indien gewenst. Let op, gaat erg hard. Ook erg leuk voor gitaristen!
Gaat weg voor 800 Euro.

2 JBL clonen. Merk XXL, Powered, 250 Watt geloof ik, 2-weg systeem met 12" woofer, Mic/line in, Line uit, aansluiting voor passieve speaker en volume/toonregeling. Van 1 van de speakers is een pot afgebroken (volume van de line output voor karaoke) die ik verder nooit nodig heb gehad.
Mogen weg voor 100 Euro samen.

Korg D3200, complete studio in a box. 80Gb harddisk (origineel was 40Gb). In uitstekende staat, enige gebruikssporen. 500 Euro.

Uiteraard kontant bij afhalen.

Als je interesse hebt, bel me of stuur een mailtje.

Ben bereikbaar op 0653221911 of jvsomeren@gmail.com
 
Voor alle duidelijkheid, geen ruil.

Ik moet echt van teveel spullen af en ga niets ruilen.

Groet
Jan
 
Eventueel is de K2661 ook zonder de Vintage EPiano ROM te koop voor 750 Euro.

De Vintage Epiano ROM is eventueel los te koop voor 100 Euro. Past in iedere K2600-K2661. Prachtige Wurlitzers, Clavinetts en Rhodes sounds.

Groet
Jan
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top