• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil PC3, Motion Sound, Korg D3200

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

gasminet

Ingeburgerd
Lid sinds
6 februari 2004
Berichten
46
Locatie
vlakbij
Kurzweil PC3 (76)

Als gloednieuw.
Aangeschaft als backup voor mijn PC3X, die me nooit in de steek heeft gelaten. Slechts enkele keren gebruikt als 2e synth.

1050 Euro (was meer dan 2200)

evntueel in combinatie met softcase met wielen, 50 Euro extra.

tevens:

Motion Sound Pro3X Leslie rotating speaker.
In topconditie, als nieuw. Fantastische Leslie speaker met draaiende hoorn en laag simulator. Dikke overdrive sound indien gewenst. Let op, gaat erg hard. Ook erg leuk voor gitaristen!
Gaat weg voor 800 Euro. (of doe eens een bod)

Korg D3200, 32 sporen studio in a box. 40Gb harddisk. Makkelijk voor live opnames of studiowerk. Tot 12 kanalen tegelijk opmemen. Goed klinkende mic pre's. UItgebreide FX. Zeer complete mastering toolset.In uitstekende staat, enige gebruikssporen. 500 Euro.

Uiteraard kontant bij afhalen.

Als je interesse hebt, bel me of stuur een mailtje.

Ben bereikbaar op 0653221911 of jvsomeren@gmail.com
 
Zal dit weekeind proberen foto's te uploaden.

Bij de PC3 zal ik overigens een XD card meeleveren.

Kurzweil PC3 (76)

Als gloednieuw.
Aangeschaft als backup voor mijn PC3X, die me nooit in de steek heeft gelaten. Slechts enkele keren gebruikt als 2e synth.

1050 Euro (was meer dan 2200)

evntueel in combinatie met softcase met wielen, 50 Euro extra.

tevens:

Motion Sound Pro3X Leslie rotating speaker.
In topconditie, als nieuw. Fantastische Leslie speaker met draaiende hoorn en laag simulator. Dikke overdrive sound indien gewenst. Let op, gaat erg hard. Ook erg leuk voor gitaristen!
Gaat weg voor 800 Euro. (of doe eens een bod)

Korg D3200, 32 sporen studio in a box. 40Gb harddisk. Makkelijk voor live opnames of studiowerk. Tot 12 kanalen tegelijk opmemen. Goed klinkende mic pre's. UItgebreide FX. Zeer complete mastering toolset.In uitstekende staat, enige gebruikssporen. 500 Euro.

Uiteraard kontant bij afhalen.

Als je interesse hebt, bel me of stuur een mailtje.

Ben bereikbaar op 0653221911 of jvsomeren@gmail.com
 
bumpedibump

De Korg D3200 en Motion Sound Leslie zijn nog te koop.
Tot en met komend weekeinde geef ik 50 EURO korting op beide.

Tevens te koop:

Behringer BCF2000 Midi fader controller. In uitstekende staat. Wit met antraciet zijkanten.

Behringer BCR2000 Midi Rotary controller. Nooit gebruikt. Donkerblauw/zwart.

85 Euro per stuk of 150 Euro samen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top