Wie heeft een hit in spé onder de pet?

Ik zou het vooral gewoon gaan uitbrengen; weet je in ieder geval zeker of het aanslaat of niet.
Bekijk het op deze manier: als je talent hebt voor baggermuziek dan moet je daar zeker iets mee doen.

Tja, ik ben nu eenmaal principieel. Helaas zou ik bijna zeggen. Ik heb ooit op een feestje bij een vriend thuis de muziek verzorgd, en daar draaide ik toen voor de gein een paar van die nummers omdat het publiek er naar was zeg maar :) Vanwege de respons die ik toen kreeg ( zo'n 20 mensen die me gevraagd hebben wat het was en waar ze het konden kopen) durfde ik zo baud te stellen dat die nummers zeker aan zullen slaan, maar ja dat kun je wel zeggen maar je weet het pas tot het uit is natuurlijk..

Ik wil nog even aan mijn vorige post toevoegen dat ik niet neerkijk op mensen die naar 'baggermuziek' luisteren ofzo. Iedereen heeft zijn eigen interesses en voorkeuren, ik kan gewoon niet zo goed tegen oppervlakkigheid, maar dat maakt mij natuurlijk niet een beter mens dan hen. En als iemand van Jan Smit en Joling dezelfde emoties heeft als ik bij Miles Davis, amon Tobin, Squarepusher Frank Zappa etc.... Wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet ok is.

Wat ik me nu begin te realiseren is trouwens dat ik inderdaad meer gevoel heb voor het maken van baggermuziek dan voor het maken van geniale composities :)

Wat te doen :)

Oh ja, ik zou nooit met skihutdingetjes of muziek waar ik niet achter sta de festivals afgaan om op te treden ofzo.. hooguit in een pak waarin ik onherkenbaar ben :D
 
ik heb een keuze gemaakt uit 100den schetsen van potentieel hitgevoelige muziek van mij.
ik weet niet hoe en wat maar dit voor een lief en aardig bedrag verkopen aan een muziekfabriek in USA
zie ik meer zitten als proberen het zelf op en top te produceren.

Een echt goede en aardige zanger(es) vinden is al niet te doen. en ik heb niks met dans-muziek produceren, dus dan houd het al helemaal op.

Ik denk wel dat als je een zanger of zangeres toevoegt aan je muziek dat je wat meer kans hebt om het weg te zetten. Als is het alleen maar als sketchbook functie zodat de ander een complete track koopt ipv een muzikale omlijsting track.

Wat je zou kunnen doen is investeren in sessie zangers of zangeressen, die betaal je gewoon een eenmalige fee en zingen dan je track in. Dat zou je dan makkelijk moeten kunnen terugverdienen als je inderdaad hitgevoelige muziek hebt die makkelijk verkoopt.

Persoonlijk geloof ik niet meer zo in de verkoop van muziek, ik zie tegenwoordig muziek meer als marketingmiddel om je optredens mee te scoren, de markt is de afgelopen 5 jaar zo erg veranderd dat plaatjes uitbrengen om geld mee te verdienen voor de meesten alleen maar geld zal kosten.
 
Ik denk wel dat als je een zanger of zangeres toevoegt aan je muziek dat je wat meer kans hebt om het weg te zetten. Als is het alleen maar als sketchbook functie zodat de ander een complete track koopt ipv een muzikale omlijsting track.

zoiets ga ik natuurlijk wel doen..maar niet betaald. daar heb ik geen centjes voor.
ik betaal wel in natura uit in de vorm van opname/zang praktijk les! of ik vind een kenis/vriendin/vriend die iets in kan zingen.

Persoonlijk geloof ik niet meer zo in de verkoop van muziek, ik zie tegenwoordig muziek meer als marketingmiddel om je optredens mee te scoren, de markt is de afgelopen 5 jaar zo erg veranderd dat plaatjes uitbrengen om geld mee te verdienen voor de meesten alleen maar geld zal kosten.

voor mij is verkopen de enige optie omdat ik zelf die dance/funk/disco-nummers toch nooit zou af kunnen maken. is niet mijn ding. dat produceren.
ik ga het proberen te verkopen. of dat zo maar kan .weet ik niet..we proberen het. nee heb je ..en ja kan je krijgen
 
Back
Top