Mc808 - Korg Z1 - Grooveboz1

Lekker space!

En online.....
 
Mooie track! heerlijk sfeertje :) I like it!
 
mooi hoor...vooral eigenlijk vanaf minuut 5
 
Ik ben echt blij met de reacties. Thanks! De Korg Z1 is inderdaad een geweldig apparaat, en het XY pad wat erop zit, zou ik voor geen goud meer willen missen. Ik gebruik de Korg Z1 inmiddels 4 jaar. De mc808 gebruik ik voor de overige geluiden zoals drums. bass en blieps. Deze mc808 gebruik ik meer als soundmodule, die ik (live) aanstuur met een eigen ontwikkelde sequencer. De sequencer heeft een chord match of een accompagnement functie. Alles is direct live ingespeeld en opgenomen.
 
Met dit soort tracks maken ben ik ooit begonnen. Klinkt lekker. Ik zou zweren dat ik een DX synthesizer hoorde. Voor mij mogen er nog wat meer melodielijntjes of arp's bij. En het ritme wat minder vierkant.
 
Met dit soort tracks maken ben ik ooit begonnen. Klinkt lekker. Ik zou zweren dat ik een DX synthesizer hoorde. Voor mij mogen er nog wat meer melodielijntjes of arp's bij. En het ritme wat minder vierkant.

Dankje voor je stem Yost. Het is in een keer opgenomen, en geïmproviseerd, ik ben het met je eens :dj:
 
Back
Top