ValhallaVintageVerb

Blind gekocht! Sean's plugs lopen met 2 vingers in hun neus rondjes om Lexicon en RELAB
 
Ik heb 'm ook meteen aangeschaft. Had de Lexicon LXP al, maar die heeft bijvoorbeeld geen Concert Hall en Random Space, dewelke wel in VintageVerb zitten.

Voor die prijs (39 euro) een no-brainer.
 
Ik ben al zeer tevreden met Valhallaroom. Ik denk dus niet dat ik deze ook nodig heb.
Ik vind de Valhalla verb ook echt veel en veel beter dan de Lexicon VST's. Die heb ik uiteraard uitgebreid "ge-demood" omdat ie zo gruwelijk duur was en de crack 3 sec na de officiële release beschikbaar was (ja, dat maakt nieuwsgierig ;))maar wat een draak van een GUI heeft de Lex zeg. Bovendien niet eens true stereo wat de Valhalla gelukkig wel is.
 
Enkele maanden geleden ValhallaShimmer aangeschaft. Wat een geweldige reverb. Tot op heden niets gevonden dat zelfs maar in de buurt komt kwa sound en al helemaal niet kwa prijs/kwaliteitverhouding. Echt TOPspul
 
Heb 'm blind aangeschaft (zit op m'n werk dus testen kan hier niet) zonder enige vorm van twijfel.

Ik heb er alle vertrouwen in dat Sean weer iets moois gemaakt heeft. Ben enorm blij met Vroom en Ubermod, en zelfs al zou ik Vintageverb niet geweldig vinden, die €39 heeft hij sowieso wel verdiend, al was het alleen maar om het feit dat hij zo'n geweldige customer support heeft en ons met Vroom echt in de watten heeft gelegd. Ik kocht 'm met 5 of 6 (?) algoritmes, ondertussen zijn het er maar liefst 11! En dat zonder meerkosten. Petje af!

Vanavond lekker Vintageverb testen, kan niet wachten! :D

Blind gekocht! Sean's plugs lopen met 2 vingers in hun neus rondjes om Lexicon en RELAB

Ik moet zeggen, na een lange testronde vind ik die Relab LX480 ook echt niet verkeerd hoor! Maar ik ga 'm niet kopen, ik kan mijn reverb behoeftes prima stillen met vroom en (hier ga ik blind van uit) vintageverb!
 
Ook blind gekocht, vind ValhallaRoom fantastisch.
Maar beter dan Relab? Nee, verschillend. Tail-modulatie vind ik toch beter met Relab.

Mvg.

CoolRunning
 
Dat komt neer op smaak dan
RELAB klinkt niet beter IMHO
Ik was groot fan van X-VERB (van dezelfde coder toruwens als RELAB)
Maar sinds de plugins van Sean boeien ze me echt niet meer
wil je wat meer avontuurlijke tails, probeer dan Ubermod
 
wil je wat meer avontuurlijke tails, probeer dan Ubermod

Het gaat me niet om avontuurlijk... als ik avontuurlijk wil dan kan dat ook met VRoom Narcissus, Nostromo, Dark Space algorithms...

Het gaat me meer om hoe de kwaliteit van de tail wordt beinvloed door de modulatie, en wat dat betreft
vind ik Relab toch meer mijn smaak.


Mvg.

CoolRunning
 
Bought!

Dit spul klinkt echt top voor software.....:duivels:
 
Ik zit even de demo te proberen met een zaagtand, jezus wat klinkt dat goed :|
 
Dat zeg ik, denk dat de PCM lexi's nu ook wel naar beneden denderen :D het gat is gedicht.
 
Ook maar gekocht. Had VRoom al maar kon met deze nieuwe toch wel andere sounds krijgen.
Deze reverb klinkt IMHO "breder" dan VRoom....deze is meer een FX reverb denk ik...meer hoorbaar.

Toch weet ik niet of ik elke keer alle twee de reverbs ga uitproberen om te kijken wat het beste werkt.
Liever gewoon 1 reverb, dat zou dan toch VRoom worden denk ik.
Maar ach voor 38 euro....
 
Back
Top