Wat???!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Patat Met

TB or not TB
Lid sinds
25 april 2005
Berichten
4.474
Locatie
Zak met Friet
Last edited by a moderator:
Maar de vraag blijft waarom? En wie plaatste het? Mods, misschien ff toelichten?!?
 
Verzoek voor een slotje van de TS zelf, lijkt mij voldoende reden om de thread te sluiten.

Blijft natuurlijk wel een beetje triest gedrag van de TS, maar aan de andere kant kon dat topic eigenlijk ook verder alleen maar escaleren.. :(
 
Heb je al geprobeerd de link in de openingspost aan te klikken? Effe wakker worden Raphie!
ik ben wel wakker hoor, je vraagt in het andere draadje om advies, vindt wat en laat slotje plaatsen? Zo controversieel is Ethan nou toch ook weer niet?
 
Laatst gewijzigd:
thread sluiten ok;

In één zelfde thread je nederig opstellen en om hulp vragen en dan zo'n arrogante bek op zetten van 'ik zeg mooi niets"..
zucht; eergevoel is old fashioned zeker?

Dat Syntherklaas deze maar brengt voor hum:
[ame="http://www.amazon.com/Bushido-Way-Samurai-Square-Classics/dp/0757000266"]http://www.amazon.com/Bushido-Way-Samurai-Square-Classics/dp/0757000266
 
Maar de vraag blijft waarom? En wie plaatste het? Mods, misschien ff toelichten?!?

Een moderator is niet verplicht om een/elke modactie toe te lichten.......
Als je ergens problemen mee hebt , dan moet je gewoon via de "report" knop een melding aan het modteam geven.

Als moderator lees je namelijk niet alle dagelijkse post of threads door, op scheve letters [ 1000+ per dag]
En al helemaal niet of een bericht op waarheid berust .
En een vraag aan een mod in een thread ,kijkt men al snel helemaal overheen.

Nu merk ik dat een moderator deze thread heeft bezocht , hij kijkt er dan vluchtig overheen.
Hij ziet dat de topicstarter meermalen om een slotje vraagt , en dat zijn vraag beantwoord is.
De laatste post zijn alleen maar geouwehoer en gaan niet in op het onderwerp , dus om verdere escalatie te voorkomen , ..een slotje.........
Zo gaat dat.

Nu is de laatste tijd toch al de mode, om in verschillende threads zwaar offtopic te gaan , en met zinloze opmerkingen te gooien als alles in die thread al verteld is.
Alles opschonen werkt dan niet , en vaak worden leden geïrriteerd omdat de thread niet meer leesbaar is en niet meer duidelijk was waarom het misging .

Het is aan de leden om dit forum leesbaar en gezellig te houden ........ En het is ook nog een keertje een Synthesizer forum , dus daar gaat het over synthesizers ! [ in de breedste zin van het woord] ;)
 
Nu merk ik dat een moderator deze thread heeft bezocht , hij kijkt er dan vluchtig overheen.
Hij ziet dat de topicstarter meermalen om een slotje vraagt , en dat zijn vraag beantwoord is.
De laatste post zijn alleen maar geouwehoer en gaan niet in op het onderwerp , dus om verdere escalatie te voorkomen , ..een slotje.........
Zo gaat dat.

Geouwehoer?
Niet in gaan op het onderwerp?
Escalatie?
In wat voor universum ben ik nu weer beland?

:?:?:?
 
er is zoveel te vinden op het net, er zijn zoveel van geschreven. op sos staan goede dingen, calculators, programma's enz enz. waar ben je dan in geïnteresseerd?

en niets is de waarheid tot je het hebt gemeten dat het zo is. simple toch
 
TS stelt vraag, krijgt antwoord heb je al gegooglet, TS zegt dank je wel en topic gaat op slot. Gevalletje rtfm. Zou ik niet te lang bij stil staan.
 
Blijkbaar mogen de synthforum leden het antwoord niet weten. Dat mag niet van de topic starter maar ook niet van de moderatoren die de thread gesloten hebben.
Daarnaast is er een hoop interessants te vertellen over deze computer programma's, oa over de betrouwbaarheid van de simulaties, maar daar kunnen de forumleden nu ook geen kennis van nemen.

Hopelijk worden wij (de synthforum leden) in de toekomst met meer respect behandeld.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top