Open Richtlijnen van de (sub-)forums inzichtelijk houden

stoter

bleep bloop
Lid sinds
25 oktober 2021
Berichten
1.786
Locatie
Utrecht
Beste mods, dank voor het kloppend maken van mijn post in de nieuws-sectie.

Ik had al een sterk vermoeden dat er richtlijnen waren, maar die kon ik niet vinden. Stonden deze in het bericht dat je ziet, als je een nieuw lid bent? Die had ik, bijvoorbeeld, wel gezien bij het tracks-forum, en daarna nooit meer, toen ik had aangevinkt dat ik het had begrepen.

Zouden de richtlijnen van specifieke secties (als die regels er zijn) inzichtelijk kunnen blijven, ergens, ook na "wegklikken"?

En als dat al zo is - zouden ze dan misschien wat makkelijker vindbaar gemaakt kunnen worden?

Zoals hier, bijvoorbeeld.


Cheers!
 
De richtlijnen voor het plaatsen van nieuwsberichten zijn gelinkt in de banner die je ziet als je vanuit het nieuwsforum een nieuw bericht aanmaakt. Maar, we zijn het met je eens dat ze een betere plek verdienen. Daar hebben we het in onze laatste meeting toevallig ook over gehad. Binnenkort zijn ze ook terug te vinden onder de Help sectie. En wellicht kunnen we ze prominenter in beeld brengen bij het aanmaken van een nieuwsbericht. We hebben op dit moment namelijk best veel werk aan het editten van deze berichten.

Voor eenieder die geïnteresseerd is, de richtlijnen voor het plaatsen van nieuwsberichten staan hieronder nog eens gelinkt.

 
Laatst gewijzigd:
Back
Top