Bye bye Voyager Select Series

Helaas het is zover... ;{


"Moog has announced its plans to discontinue production of the Minimoog Voyager Select Series, the top selling backlit analog synthesizer of all time. Over the last 6 years the Select Series has been used in studios and on stages around the globe. Whether it’s Madonna, Dr. Dre, Alicia Keys, CeeLo Green, Lady Gaga or Sugarland, the custom combinations of color and finish reflects the unique aesthetic and personality of its owner. Moog will continue building the Select Series through the end of the year, with the final Select Series leaving the factory on Jan 1, 2013."

This is the last chance ever for prospective buyers to purchase a Select Series Voyager, but it will also be their best chance. During the remaining months of production, Moog has reduced the selling price on all Select Series Voyagers from $3,659 to $2,999.

http://moogmusic.com/news/lights-out-select-series

Voyagerslightsnews.jpg


Wie nog een splinter nieuwe Voyager Select Series uit de werkplaats van Moog wilt zal snel moeten beginnen met sparen want voor je het weet is het te laat.
 
Wie nog een splinter nieuwe Voyager uit de werkplaats van Moog wilt zal snel moeten beginnen met sparen want voor je het weet is het te laat.

Gaan ze met de productie van alle voyagers stoppen dan? Of alleen die select series, kleurtjes en lampjes dus? Dat laatste. Dus laat ons niet in panikeren. ;)
 
komt vast weer een speciale editie
heb geen favorieten combinatie kunnen maken.....:
Cherry_Solar.jpg

Mahogany_Jade.jpg
 
Gaan ze met de productie van alle voyagers stoppen dan? Of alleen die select series, kleurtjes en lampjes dus? Dat laatste. Dus laat ons niet in panikeren. ;)

Heb het aangepast. Was idd niet helemaal duidelijk. :)
 
De paniekzaaierts!!!
 
Onzen Bob draait zich nog eens om in zijn graf... EY BOB, GAAT EENS BIER HALEN?!?!!!??
 
Ok jammer maar nu graag richten op een polyfone bak alá the memorymoog. Daar zit ik al heel lang op te wachten:)
 
Wacht even. Er zijn dus ook nog dezelfde synths maar dan zonder backlight en die worden nog wel gewoon gemaakt?
 
Ik dacht even: fucking hell dat is jammer - bye bye voyager! Gelukkig is het alleen maar die lampjes en stuff, who cares :D
 
Ok jammer maar nu graag richten op een polyfone bak alá the memorymoog. Daar zit ik al heel lang op te wachten:)

Alle moderne Moogs zijn te daisychainen met elkaar. Koop gewoon 4 Voyagers, of een Little Phatty met 3 Slim Phattys als je krenterig bent. :)
 
kep nog een voyager met blauwe lampjes te koop voor 10.000.
worden niet meer gemaakt!

Nog even geduld hebben dan....

Ik begrijp de heisa niet en waarom je zoiets jammer zou moeten vinden? Als je hem zo leuk vindt, is dit juist een gelegenheid om er eentje te kopen voor iets minder.

De prijs van de moog voyager, vooral nieuw, maar ook tweedehands, door de jaren heen is toch een verhaal apart.
 
Nog geen Voyager? Koop dan liever een tweedehands standaard performers edition van de eerste serie. Die zijn veel makkelijker te servicen. Hoe nieuwer, hoe kleiner de prints in de Voyager. Oud vs nieuw is volgens mij inmiddels through hole vs smd.
 
blauwe lempkes

blauwe lempkes

@Q-bus: is dat weer een bijproduct van je zieke drang naar blauwe leds stoppen in oude analoge synths?? :D
 
Ok jammer maar nu graag richten op een polyfone bak alá the memorymoog. Daar zit ik al heel lang op te wachten:)

Zal ook weer niks gaan kosten lijkt me???
 
its gonna be wicked / its gonna be classix;-] want one 4real
:P
 
Gaan ze met de productie van alle voyagers stoppen dan? Of alleen die select series, kleurtjes en lampjes dus? Dat laatste. Dus laat ons niet in panikeren. ;)

vint een meerwaarde ..aleen die lampies al;-] wie wil nou niet en kerstmis ..al year long
:P
 
kheb ook een select series voyager gehad.


vond hem maar een belabberde afwerking hebben met zon goedkope lexan sticker ipv bedrukt metalen frontpanel. Tevens zaten er gewoon luchtbellen onder die stickers, vond ik erg matig.

tevens gaat het lampje na 2 jaar gewoon uit hoor R-on als je hem altijd aan laat staan.
 
Back
Top