Major aankondiging KORG op 4 september

Op de site van korg.com staat groot nieuws gepland op 4 september. Wat zou het zijn?
Het samengaan van Korg met een ander merk? Een nieuwe synth? ??
Wat denken jullie?

:koffie:
 
Ik las zoiets:

Korg PA3x Cabinet version
Release date September 2012

News just in that there will be a home cabinet version of the Korg PA3x 61 keyboard available late September. With polished black stand sides, this instrument will grace any home. Due to have its world wide preview on Tuesday 4th September at the Keyboard Cavalcade festival.
 
Op de site van korg.com staat groot nieuws gepland op 4 september. Wat zou het zijn?
Het samengaan van Korg met een ander merk? Een nieuwe synth? ??
Wat denken jullie?

:koffie:


ik denk dat we gewoon tot 4 september moet wachten om te kijken wat de koekebakkars van korg nu weer bedacht hebben om dit halve forum op z´n kop te krijgen met alweer een zinloos product......:D

:koffie:
 
ik denk dat we gewoon tot 4 september moet wachten om te kijken wat de koekebakkars van korg nu weer bedacht hebben om dit halve forum op z´n kop te krijgen met alweer een zinloos product......:D
spannond :dubbel: ...de triotron :P

willekeurige puist in de nabije toekomst schreef:
dit ding kan nog meer dan de duo tron, ik ga hem zeker halen, want 3 analoge oscs voor maar 500 euro is echt geen geld man, vet hoor!
 
Ik denk dat ze de Picokorg (c) by Phooch gaan uitbrengen. :W

attachment.php
 
Gezien de belangstelling voor de minibrute is tot de Nammshow wachten in
januari 2013 wellicht niet gunstig voor Korg (?).
Of het wordt gewoon een Kronos-module als antwoord op Roland.

Zoals ik eergisteren al suggereerde over de 'major announcement' van
Korg as. dinsdag 2:30pm: (met dank aan matrixsynth) :D
 

Attachments

  • KorgMaxiTribe.jpg
    KorgMaxiTribe.jpg
    79,4 KB · Bekeken: 50
een echte analoge re-issue van de originele MS20 zou wel interessant zijn
 
Een uitgebouwde Monotron/Monotribe variant, een nieuwe Electribe, of een Kronos module.
 
een echte analoge re-issue van de originele MS20 zou wel interessant zijn

Moet toch wel balen zijn voor je dat er nooit interessante synths en muziek voor je uitkomt..

Lijkt me echt kut.
 
Back
Top