De Grote Reparateur Draad

enne... ?
 
wauw, fijn :okdan:

een vraagje :
san francisco is wel ver, ook nog connecties opgebouwd in het belgische in je zoektocht ?
 
Perfect Analog is gevestigd in Frankrijk.
In België heb ik goede ervaring met:
Van den Eede Willy - www.vandeneede.tv of www.revox.be

Verder zijn volgende tech ook nog goed thuis in analoge/vintage apparatuur:
http://www.tubeaudio.be/service-center/tapedecks
http://www.lab-audio.com/profile.html

De man van lab-audio is franstalig maar leeft vol begeestering voor z'n vak.

Nieuwe koppen voor tape recorders vind je hier en..... MADE IN BELGIUM! :okdan:
http://www.ambelgium.be/en/product_detail/7-special_heads

Cheers,
Exo. :mega:
 
Ik repareer vintage analoge synths en klassieke studio apparatuur. Tot voor kort was ik bioloog van beroep, maar nu verricht ik reparaties full-time en verdien ik er mijn brood mee. Mijn professioneel ingerichte werkplaats bevindt zich in Oegstgeest nabij Leiden. Stuur voor reparaties een privé bericht of een mailtje naar info<apestaartje>labofsound.nl

Groeten,

Jack


Omdat het niet mogelijk is posts aan te passen reageer ik even op mijn eigen post. Het is niet de bedoeling om hier voortdurend te gaan zitten spammen, ik wil alleen nog even toevoegen dat ik nu ook een website heb met meer info over mijn reparatiebusiness:

www.labofsound.nl

Groeten,

Jack
 
Weet iemand toevallig of Boemtsjak (synthdoctor.nl) nog actief is als reparateur?
Heb hem gemaild via zn site maar krijg geen response...
 
die is volgens mij al jaren geleden gestopt...

maar je kan (bijna) altijd bij mij terecht, ik zit drie straten verder.

:koffie:

Ah ok, was ik niet van op de hoogte.
Denk dat ik je binnenkort dan even pm... :)
 
Voor de mensen die het interesseert (sommigen vinden het maar een suf blaadje): in de SOS van aankomende maand wordt volgens mij aardig wat aandacht besteed aan onderhoud en reparatie van vintage synthesizers :eureka:
 
Voor de mensen die het interesseert (sommigen vinden het maar een suf blaadje): in de SOS van aankomende maand wordt volgens mij aardig wat aandacht besteed aan onderhoud en reparatie van vintage synthesizers :eureka:

Het is een interview met Kent Spong, reparatie legende uit de UK. Mijns inziens leuk om te lezen, maar vrij oppervlakkig. Adviezen in de trend van "als je je vintage analoge synth in de zon laat staan dan kan ie eerder kapot gaan." Wel weer leuk om bevestigd te zien dat er meer komt kijken bij het probleemoplossen in vintage analoge synths dan alleen kennis van electronica.
 
Niet dat je er wat aan hebt :engel: maar in Polen zit ene ''analogia'' (hij had zich liever analogica genoemd, helaas voor hem had ik op die naam de rechten al in handen :D ), die reparaties uitvoert en handelt in zeldzame vintage synths/effecten.
Zie : analogia.pl.
 
ze weten de prijzen wel daar en terecht

Dat was mij ook al opgevallen, of het terecht is kan ik geen mening over vellen.
Je mag zoveel vragen als je wilt (heb ik ook wel eens gedaan :engel:) en of je het voor dat bedrag ook verkoopt moet je nog maar afwachten.
 
dit soort zaken doen er vaak niet echt veel af lijkt me.
op zich is de ds2 wel een puike synth vind ik, maar zo duur heb ik ze nog nooit gezien..
 
Het is een bedrijf Leo, die moet wel winst maken.
Hij zal hem zelf ook niet voor niets hebben gekregen en misschien nog geld aan reparaties hebben uitgegeven, dan kom je al snel op zo'n prijs uit!
 
ik heb er ook nog een, niet dat ik hem ga verkopen, maar toch leuk te zien of iemand het ervoor over heeft.
als hij er over 1 jaar nog opstaat , gaat ie vast voor minder weg

maar goed, ik zal de draad niet verder vervuilen met jomanda-talk
 
Back
Top