Het is officieel: Muziek word steeds eentoniger.

Dat lag dus niet aan het snorretje ;)
Nou, daarom ik me af of ik het nog eens moet proberen. Nieuwe tijden! Want toen -ie er af was schoot het nog steeds niet erg op. Zal intussen wel een peper/zout/paprika variant worden. Moet ik zeker weer tot snorvember wachten? Gedoe ook.
 
Het songfestival kijk ik al tig jaar niet meer want het zijn vaak best wel goede artiesten of bands die in hun verleden nog wel 'ns serieus met muziek zijn bezig geweest, daar gaat het me niet om.
Maar het is al jaren min of meer een soort freakshow geworden en dan zie je dat ze van alles doen om maar op te vallen, dat is niet mijn ding terwijl zo'n Duncan, Anouk of de Common Linnets op zich best wel aardige songs brachten en een beetje normaal deden.

Wat ik indertijd toch leuker vond was de singer/songwriter contest op tv met allemaal onbekende, beginnende artieten en daar zaten hele goede talenten tussen vond ik.
Zo'n Douwe Bob die toen meedeed en ik weet nog toen ik hem voor het eerst zag in de contest, ik zag daar echt een hele goede artiest, ik vond 'm geweldig;

 
Over smaak valt niet te twisten, ik vind dit ook gewoon kutmuziek eigenlijk, maar dan het soort om moeilijk bij te kijken en interessant over te doen in de hoop dat anderen onder de indruk zijn van je imponerende kennis en uitstekende smaak.
Flauw hoor. Als je niet snapt dat Knower (en ook Wulfpeck) top musici zijn die echt muziek gestudeerd hebben aan een van 's werelds beste muziekscholen en 1000x beter zijn dan wat jij ooit zal bereiken... tja, blijf dan rustig in je hol 16-step sequensjes herhalen tot je er van in trance raakt. Xanax kan je daarbij helpen.
Voor jou heb ik onderstaande video uitgezocht. Ik stel voor dat je met pensioen gaat en kroonkurken gaat verzamelen in plaats van te lullen over iets waar je niks van snapt.
De dag dat jouw muziekwerk op Youtube 8 miljoen kijkertjes haalt omdat je live in Madison Square Garden hebt gespeeld, dan wil ik met jou nog wel een een pint gaan drinken.

Als ik me niet vergis ging deze thread over het feit dat muziek steeds eentoniger werd. Wel, onderstaand is muziek die ABSOLUUT NIET eentonig is.
En als je daar aan twijfeld of dat niet begrijpt dan is dat vooral jouw tekortkoming. Ga in dat geval meteen postezgels verzamelen of zo... maar alle begrip dat je stink jaloers bent op deze muzikanten hun onwaarschijnlijk niveau en kunnen. Geef dat dan ook gewoon toe. Anders kan je beter inhoudsloze comments achterwege laten. Typisch Nap.
Hopelijk lukt het jou om heel de video uit te kijken. Al twijfel ik daar sterk aan.

 
Laatst gewijzigd:
Flauw hoor. Als je niet snapt dat dit top musici zijn, tja, blijf dan rustig in je hol 16-step sequensjes herhalen tot je er van in trance raakt. Lormetazepam kan helpen.
wow wooooowww.... 16 steps?!??!... rustig aan Beethoven!!!111
ik kan m,et 4 stappen prima doen wat ik wil :D

geintje, geintje...

ik vond die 2 filmpjes die je eerder plaatste eigenlijk helemaal niet onaardig, kan daar prima naar luisteren (veel beter dan naar Douwe Bob :p).
Maar ik maak ook echt geen grapje als ik zeg dat ik Scooter ook wel leuk vind.
En ook een stukje rotting christ, sommige nummers van Taylor swift, of een lekkere 8 bit tune van een classic videogame.
Allemaal heel anders, en het ene zit vast veel knapper in elkaar dan het andere. maar als ik een stuk(je) muziek wil luisteren dan maakt me dat eigenlijk allemaal weinig meer uit. Leuk om te weten hoor, hoe virtuoos sommige muzikanten zijn en hoe muziek technisch in elkaar steekt, maar aan het einde van de dag wil ik gewoon iets plezierigs horen... ongeacht werkwijze of talent :)

EDIT: ik zie dat je nog een filmpje geplaatst hebt... die vind ik alvast veel minder leuk... ik zal eens kijken of ik nog een album voor postzegels kan vinden...
 
Laatst gewijzigd:
Maar ik maak ook echt geen grapje als ik zeg dat ik Scooter ook wel leuk vind.
Als je onderstaande Scooter bedoeld, wel, een ex-collega van mij heeft deze track opgenomen. Je wil echt niet weten waar en hoe... :-)
 
Als je onderstaande Scooter bedoeld, wel, een ex-collega van mij heeft deze track opgenomen. Je wil echt niet weten waar en hoe... :-)

hahaha die bedoel ik nie :D

ik bedoel deze:


gezien al je eerdere commentaar raad ik het af dat je er op klikt :D
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Flauw hoor. Als je niet snapt dat Knower (en ook Wulfpeck) top musici zijn die echt muziek gestudeerd hebben aan een van 's werelds beste muziekscholen en 1000x beter zijn dan wat jij ooit zal bereiken...
Dat zal allemaal best. Het is zonder meer knap gespeeld, maar het gaat recht mijn irritatiezone in en ik vind het dan ook gewoon niet prettig om naar te luisteren. En daar gaat het me uiteindelijk om bij muziek. En wat iemand daar dan allemaal van mag vinden veeg ik mijn :kont: mee af.
 
Laatst gewijzigd:
hahaha die bedoel ik nie :D

ik bedoel deze:


gezien al je eerdere commentaar raad ik het af dat je er op klikt :D

Ik wist meteen dat je die (ouwe belgische) Scooter niet bedoelde. De Scooter die jij bedoeld is best heel aardig !
 
Dat zal allemaal best. Het is zonder meer knap gespeeld, maar ik vind het gewoon niet prettig om naar te luisteren. En daar gaat het me uiteindelijk om bij muziek. En wat iemand daar dan allemaal van mag vinden veeg ik mijn :kont: mee af.
Sorry Nap, maar persoonlijk vind ik alle muziek prettig om naar te luisteren. Of het u om Gregoriaanse, Klassieke, Electronische, Rap of Punk muziek gaat... ik sta open voor alle soorten muziek en ik luister steeds aandachtig. Vind je het begrijpelijk dat ik SFSC 3x gewonnen heb? THINK !



Of dit. Verschillen kunnen niet groter zijn hoewel er toch raakpunten zijn met Gregoriaanse muziek. BTW Mike Dean heeft tig hits op zijn naam staan.



 
Laatst gewijzigd:
Het commentaar wordt hier steeds meer eentoniger ja.☃️
 
knower en vulfpeck is natuurlijk dikke shit he, geen discussie mogelijk. louis cole heerschggt, joe dart funkt de pan uit, cory wil je eigenlijk slaan maar strat op standje 2 en gaan is ie meester in. het zijn allemaal wel de instrumentalisten van deze tijd. en er zijn er nog zoveel meer, zo tering technisch goed en eigen sound en eigen stijl, sicke tijden benne t
 
Vele praten nog in termen van muziek, maar je kunt beter praten in termen van geluid. Meer is het niet.
 
Zag laatst op een billboard een reclame van QMusic (als ik me niet vergis?)

Daar stond op: Hier hoor je het geluid!

En ik dacht PRECIES!
 
Back
Top