[electro] TFHats - Atemlos

Lekker sfeervol en Kraftwerkiaans :) (zal ook wel door die vocoder-stem komen). Ik vind dat af en toe reversen van die bliepjes-synth erg leuk. Het is wel lekker afwisselend ook, er zit genoeg variatie in om het af te luisteren. Naar mijn idee zou er wat meer laag in de mix mogen, en misschien iets minder reverb op die kick.
 
Lekkere track, weer je eigen sound. Inderdaad kun je iets meer laag toevoegen, het klinkt af en toe wat dunnetjes, maar misschien is het zo omdat het nummer moet gemastered worden?
 
Hmm, iets meer laag? Zal er eens naar kijken. Ik heb er wel een verklaring voor. We hebben ons bed sinds kort op zolder staan, dus de akoestiek is weer veranderd en daar moet ik nog aan wennen. Maar bedankt voor het commentaar.

Er zitten trouwens twee soorten reversed bliepjes in. :D
 
gereversede bliepjes zijn cool. Ik heb ze ook in mijn nieuwe track gestopt :D
 
Ik heb op mijn soundcloud de track vervangen door een nieuwe versie. Maar soundcloud speelt nog steeds de oude versie af.

Als je de nieuwe file met een andere naam plaatst (of een nummer achter de titel in de RAW versie), verandert dan de link op SC en pas dan krijg je de update. Ik heb dat eens gehad, vandaar dat ik dat zeg, ik hoop dat dit helpt. Anders moet je hem weer uploaden als een nieuwe file.
 
Cool, ik vind hem leuk. Hij blijft interessant, ik heb hem volledig af geluistered. Nice one!
 
Back
Top