Nieuwe Track: Dr. Rinkel - Rainy Days

Je bent in elk geval lekker productief de laatste tijd! En zoals gebruikelijk weer een heerlijke track. Piano staat wat hard lijkt het, viooltjes in de outro schel misschien. Lekkere lome drumtrack.

Mag ik voorzitter worden van je fanclub?
 
Je bent in elk geval lekker productief de laatste tijd! En zoals gebruikelijk weer een heerlijke track. Piano staat wat hard lijkt het, viooltjes in de outro schel misschien. Lekkere lome drumtrack.

Mag ik voorzitter worden van je fanclub?

Ja gaat lekker moet ik zeggen, elke dag een uur in de trein dus die tijd wordt goed besteed! Aan die piano en de cello in de outro ga ik zeker wat doen. En jahoor, jij mag best de voorzitter van mijn fanclub worden :okdan: voel me erg gevleidt!

Wederom bedankt voor je commentaar!
 
Gelukkig zijn er op SF ook mensen die begrijpen waar het om gaat als het over MUZIEK maken gaat.
Inderdaad je balansen wat in het oog houden en geen angst hebben om het arrangement nog net iets verder uit te werken.
Muziek maken is meer dan een bassdrum op 130 bpm, dan nog 3 tracks bij 'plakken' en repetetieve blokjes schuiven...en daar is dit stuk alweer het beste bewijs van...
Doe zo verder.
 
Laatst gewijzigd:
Lekkere track, goede sfeer, het enige is dat er tussen de intro en het de eerste sectie zijn de synths-pads uit balans (misschien door de compressie).

Het is best erg minimal, goed bedacht.
 
Gelukkig zijn er op SF ook mensen die begrijpen waar het om gaat als het over MUZIEK maken gaat.
Inderdaad je balansen wat in het oog houden en geen angst hebben om het arrangement nog net iets verder uit te werken.
Muziek maken is meer dan een bassdrum op 130 bpm, dan nog 3 tracks bij 'plakken' en repetetieve blokjes schuiven...en daar is dit stuk alweer het beste bewijs van...
Doe zo verder.

Bedankt voor je reactie! Heb denk ik geen angst, ben eerder ongeduldig :P Misschien moet ik een nummer maar eens een tijdje wegleggen en dan weer met een frisse blik bekijken. Meestal hoor ik het op een gegeven moment niet meer, ben ik er klaar mee en zet ik het op soundcloud en maak hier een nieuw draadje waar ik goeie kritieken krijg :okdan:
 
Back
Top