Roy ShyftE & Lezzo- Jazz freestyle jamsession (VIDEO)

De scratches zijn inderdaad shitty, nogmaals, dit staat zelfs onder de video, dus dit hoeft niet herhaald te worden opzich.. de reden hiervan is dat de foute sample op staat op mijn plaat.

De geluiden zijn gechopte drums van een LP,de bassline ook uit een LP( ook gechopt), en daarnaast leads met mijn electribe. en nog wat kleine dingetjes hier en daar met de 500.
Oh; en die toeter, dat klinkt misschien als een toeter door de andere jazzy sounds, maar dit is dus gewoon een triangle lead met wat aanpassingen!

Tegen J baars;

Ik vraag toch wat jullie ervan vinden, ik vraag niet of jij mij een on eerlijk antwoord wilt geven.
 
Laatst gewijzigd:
De scratches zijn inderdaad shitty, nogmaals, dit staat zelfs onder de video, dus dit hoeft niet herhaald te worden opzich..

Ik vind die scratches een beetje shitty...

Je kunt van de luisteraar niet verwachten dat hij/zij een bezoek brengt aan je YT channel om te zien of je er iets onder hebt getypt. Da's namelijk het mooie van embedding, je video staat hier op SF en je hoeft dus als luisteraar niet naar YT om hem te bekijken. Dus alles wat je er verder bij typt, blijft ongelezen als je hier je shizzle post. Snapt u?

Geinig muziekje verder. Alleen jammer dat je iemand die de moeite neemt om te reageren, loopt te dissen. Het gaat in deze post toch om jouw muziekje? Wil je geen kritiek, dan moet je hier niet posten. Het lijkt een beetje alsof je slecht tegen kritiek kunt, terwijl je daar juist van kunt leren.
 
@Dr van lansberg, daar heb je zeker een punt, hier had ik niet zo snel over nagedacht, en ik bedoel het niet dissend, ik vind het plaatsen van 'wil je een eerlijk antwoord' eerder dissen, in de zin van, kijk ik ben er beter in!
En ik hoor graag kritiek, ik heb alleen niks nuttigs gehoord van J baars.
 
@Dr van lansberg, daar heb je zeker een punt, hier had ik niet zo snel over nagedacht, en ik bedoel het niet dissend, ik vind het plaatsen van 'wil je een eerlijk antwoord' eerder dissen, in de zin van, kijk ik ben er beter in!
En ik hoor graag kritiek, ik heb alleen niks nuttigs gehoord van J baars.

Snap ik, maar wanneer je "ja" antwoordt op zijn vraag, wordt de kans op nuttige feedback natuurlijk wel een stukje groter :).

:koffie::peukie:
 
nou, daar komt ie dan.....

ten eerste, het heeft weinig tot absoluut niets met jazz te maken.
ten tweede het is allemaal best gezellig wat jullie daar gemaakt hebben, maar wat hoor ik;

een drumbeat, die weing tot niet interessannt is, met daar overheen een piano oid sample, en dan komt er een soort van melodietje in wat echt als kut op dirk slaat, en dan is het alweer voorbij..

kortom, je kan het natuurlijk wel plaatsen, maar je kan natuurlijk ook wachten tot je wat interssanters hebt, aan de skills ligt het volgens mij niet, die lijken er wel te zijn:okdan:

:koffie:
 
tja uh mmm,

Welke scratches ik hoor enkel een soort flubber geluid wat niet echt als scratch gedefineerd kan worden.

Heb heel wat workshops scratching en turntablism op scholen gegeven zo af en toe kwam er dan een kinf voorbij die het gewoon in 1 keer deed. de basis dan.

Begin even te oefenen na een maand ben je als het goed is veel beter.

http://www.ehow.com/video_4953786_scratch-dj-tips-basic-scratching.html

Tune is wel leuk sfeer ook, maar die melodie past er helemaal niet in die zou ik weg laten.

Laat je niet afschikken door het commetaar, muziek produceren en componeren is moeilijk je moet gewoon lang doorgaan en uren maken.

Talent hebben jullie zekers.

Peace
 
Gasten, dank jullie wel voor het commentaar,

@ nakken7 ik sta zaterdag van 1 uur tot half 6 op de grote markt live beat sessies, heel tof om te horen trouwens!

@ Flyweight Klopt, scratchen ben ik nog absoluut niet mee op level, alleen zo nu en dan kan ik wel goede scratches zetten mits ik de goede sample heb, bij dit filmpje heb ik perongeluk tegen mijn draaitafel aangestoten en stond de naald niet meer waar die hoorde . ik zal na zaterdag (mijn winkel performance ) beelden online zetten van beter cut werk.

@ J baars, ik begrijp dat het niet volop interessant is of afgeproduceerde muziek, maar je moet begrijpen dat dat ook mijn( onze) intentie niet was. gewoon pure fun en we hopen natuurlijk dat mensen het leuk vinden, en wie weet in de toekomst maak ik met hem nog zoiets maar dan wat verder uitgewerkt, dan zal ik het zeker ook op SF posten.


Ik heb het gevoel dat ik nu als een beginner gezien word o.i.d maar ik wil graag meegeven dat ik sinds mijn 11e in de muziek zit dus wel het een en ander ervan af weet( gitaar tot mijn 16e, daarna beats , nu 22 jaar).

Ik hoor zelf ook wel dat dit minder goed is dan bijvoorbeeld dit;
http://soundcloud.com/shyfte/roy-shyfte-gimmick123

dit is iets waar ik wel wat meer in de details heb gestoken!
 
Back
Top