Eem voorstellen

W

Wop85

Guest
Hee iedereen, ik wou me even voorstellen. Ik ben Ferenc uit prov. Groningen en ik ben hier harstikke nieuw. Ben sinds een aantal weken erachter dat ik een synthesizer ga kopen. Daarom lees ik nu veel reviews en het leek me ook wel flink handig om me aan te melden bij jullie forum! Ik was eerst van plan om draaitafels :dj: te gaan kopen maar een paar vrienden van mijn OUDE (ja ja geslaagd! :geslaagd: ) school raden mij aan een synthesizer te kopen, vooral omdat je dan je eigen dingen kan maken i.p.v het mixen van andermans werk.
Ik ben geinteresseerd in allerlei stijlen muziek, maar ik ben zelf van plan om bezig te gaan met spacey muziek zoals bijvoorbeeld Underworld, Chemical Brothers en Sasha & John Digweed.
Ik zou graag wat advies willen hebben wat slim is om aan te schaffen in mijn beginnersstadium. :confused: Ik zit aan 300 tot 400 euro te denken, en ik heb zelf nog helemaal geen ervaring met spelen. Dus ik moet nog leren spelen. Kan iemand mij advies geven?
 
Hello welkom,

Ik zou zeggen koop reason zet het op je computer en klaar ben je :)
 
Origineel geplaatst door Cornerman
Hello welkom,

Ik zou zeggen koop reason zet het op je computer en klaar ben je :)

Ik heb het pakket wel eens zien liggen bij muziekwinkels, maar toen ging ik op internet een paar mp3'tjes downloaden die hiermee gemaakt zijn, maar dat viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. Of ik had net de foute nummers gedownload? :confused: Trouwens ik denk niet dat je bovenstaande bands kan imiteren (niet dat dat mijn bedoeling is) met Reason. Zij hebben heel wat gear volgens mij tot hun beschikking daarzo.

Shortwave en Vision, thanx voor de tips!
 
citaat:
Origineel geplaatst door Cornerman
Hello welkom,

Ik zou zeggen koop reason zet het op je computer en klaar ben je