Nieuwe track: Planet Mutanta

rdilago

Ouwe rot
Lid sinds
30 mei 2009
Berichten
1.712
Locatie
Leek
check out mijn nieuwste track
PLANET MUTANTA

met in de clip images van de SF stripverhalen van Storm
leek mij wel leuk om te gebruiken.


zie

http://youtu.be/1K_jMRoHjfQ

groet

Richard
 
Als deze track bijna enkel gebouwd is met samples zoals je zelf aangeeft op Youtube, dan vind ik dit heel goed gedaan.
Het compileren van goed bij elkaar passende samples is namelijk al een kunst op zich.
Vind dit een aparte, doch erg geslaagde track.
Duidelijk dat je hebt nagedacht over wat je aan het doen was, en dat vind ik steeds een pluspunt.
Enkel het melodietje vanaf 1:14 zou ik trachten wat minder 'kinderachtig' te maken.
Sound kan wel maar die melodie haalt naar mijn gevoel op dat moment een beetje de sfeer van je track naar beneden.
 
Bedankt voor je positieve bijdrage!
 
Uitstekende, sfeervolle track! De solo vind ik prima kunnen, wel je hem nog wat meer varieren ipv een aantal keren te herhalen
Jammer dat ik de teksten niet goed kan lezen in de Storm strip. Toch es weer die oude stapel van zolder halen ;)
 
Apart! Goeie rauwe beat, qua compositie ist zeker cool, vind vooral de snare leuk gedaan met die lage crunch eronder. Ik hoor karakter en begon daarom geboeid met luisteren.
Het intro werkt, totdat die modulerende lead erbij komt. Is dat de JP of de virus? in ieder geval erg goa achtig. Dat samen met de melodie van de andere leads doen het niet voor mij. Naar mijn idee te muddy, teveel, te synthy.
Vanaf 2 minuut 44 is het ineens weer lekker tot de melodie weer om de hoek komt kijken..
Wat als je in de plaats van al die trance sound alleen die lage sequence gebruikt en daarop voort borduurt?
 
met in de clip images van de SF stripverhalen van Storm


Ermmm... Zeg, daar heb ik helemaal geen toestemming voor gegeven :P

Toffe track trouwens, vind hem cool.
 
Back
Top