ff niet meer vrolijk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Maar dit gaat allemaal offtopic. Experimenteel of niet is er een kwestie van een track plaatsen en daarna bewerken, dan moet de remixer een apart topic openen.

En ja tegenwoordig noem men "alternatief" of "experimenteel" als je maar experimentjes doet, maar dat is een verkeerd begrip.

Amen :D

PabloDeSheriffMode :okdan:
 
Raphie moest ons remixen, niet andersohoooom!

Sjoengejoengejoenge..
 
blijft leuk om te zien hoe de ene na de andere weer de wind van voren krijgt in raphies topics...
nu valt bass weer door een spreekwoordelijke mand heen, super.

bakkie nootjes erbij, en smulle maar!
 
Raphie wat denk jij, slotje?
 
hmm hoeft niet hoor experimenteler dan dit krijg ik hem niet, maar aan de commentaren te merken zijn er hier genoeg die het beter kunnen, dus daar ben ik wel benieuwd naar..
raphie lacht zich vast een kriek :okdan:
 
Jouw commentaren de afgelopen jaren riepen ook nogal wat verwachtingen op anders, die zijn wat mij betreft niet geheel ingelost.

Maar !
 
maar aan de commentaren te merken zijn er hier genoeg die het beter kunnen, dus daar ben ik wel benieuwd naar..
het ging er om dat jij een track zou maken die raphie heel dik ging meesteren... die synthesis van jullie als 2 uitersten was de grande expiriment :geslaagd:

enfin, wateeuwig...
hatseflaps :D
 
we kenne er ook een remix contents van maakeeeejjjjj, jeuuuhhhxxxx

kompt u maer op met stem(p)s (<--optioneel haags) en midi's...
dan brahwe we er wel wat donkers van heur....en x-piripiri (extra heet dus) menteel...
 
Maar waar is Raphie.....?
 
ff de kids naar bed mikken ofshow....die sf junk komt wel hoor...
 
je hebt niets eens wat gezegd over mijn track das wel erg raphie
 
er is geen track. gewoon iets zo omlaag gepitched achting ding dat het gekraak lijkt is toch geen track man?! :)
 
maar raphael, geen rmxcntst?
 
BAM!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top