ff niet meer vrolijk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Als het experiment is om van niet veel zeggende muziek niet veel zeggend geluid te maken is t zeer geslaagd :)
Een remix vind ik het niet hehe
En interessant geluid ook niet
 
Raphie jonguh, hier de non-commerciele Drowned in the abyss remix :okdan:

ok, x seconden van raphie's track door een filterbank met fx achter, en drie keer aan een knop draaien
ik weet dat jij dit echt meent en supercool vind maar komaan , vind je dit nu echt een 'remix' ?
Ow ja, jij bent die 'niet commerciele , experimentele, underground' persoonlijkheid van de schizofrene Raphie :-)
Good job, aan beiden:okdan:
 
Raphie jonguh, hier de non-commerciele Drowned in the abyss remix :okdan:

Lekker nummer....
Een mooie vocal er overheen en hij is af.... of een harde gangsterrap...
 

hadden wij ons spontaan opgegeven om het nummer te remixen ? Ik dacht van niet...
 
ikke wel maar denk ook niet dat Raphie hem leuk vind
 
wil je die quote van ruim een half uur geleden even weghalen?
thanx

waarom denk jij nooit na voor je iets post ?
echt, 99% is flauwekul waar niemand iets aan heeft, dit werd jou al meerdere keren in heel veel threads gezegd
Is er echt geen ander internetforum waar je je als 'niet-commerciele, experimentele' 'muzikant' interessant kan maken ? Want hier begint jouw inbreng een beetje eentonig te worden vind ik.
 
je moet oppassen dat je je niet in de experimentele non commerciele hoek duwt om je onvermogen om een track te kunnen maken te maskeren.
volgens mij geloof je er echt al in nl hehe..
 
je moet oppassen dat je je niet in de experimentele non commerciele hoek duwt om je onvermogen om een track te kunnen maken te maskeren.
..
dit is inderdaad meestel het geval van degenen die zich zo graag 'experimenteel' noemen
 
Experimentele krakkemikkige herrie is overigens allang niet experimenteel meer.
 
ff zien... erm...

- de top-40 is kut
- meningen over zijn muziek doen niet terzake want het was toch maar een expiriment
- als men tot de kern komt word er lekker flink sarcastisch toegegeven en mag de boel eigenlijk wel op slot
- niemand snapt zijn muziek behalve zeer vage ende obscure muzikanten die ook vage obscure expirimenten maken

en zo zijn er nog wel een paar...
 
Maar dit gaat allemaal offtopic. Experimenteel of niet is er een kwestie van een track plaatsen en daarna bewerken, dan moet de remixer een apart topic openen.

En ja tegenwoordig noem men "alternatief" of "experimenteel" als je maar experimentjes doet, maar dat is een verkeerd begrip.

Amen :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top