ff niet meer vrolijk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
sorry pick, maar dark issie niet. tis ook geen pappetap trens, maar t zit er niet ver vandaan heur...

ben wel benieuwd naar een tech house/ techno dingetje. duister, met 1 (donker) ding op de voorgrond, waarmee je de hele track heel veel doet. dus niet weinig doen met veel, maar veel met weinig...

ik heb zojuist een fucking plee-tegel-spreuk ontworpen :)
 
eerst nog maar weer ff de link, als je naar Soundcloud klikt, kan je een 320 downloaden

Zodat iedereen weer wat de finale versie is na al het geouwehoer :D

Ga ik nu ff proberen wat stems te renderen

Mooi hoor :).. ik hoor echt Lelystad terug in je track :-)

-C-
 
Waar blijft nou die EXPERIMENTELE remix heee

:D ik kan geen remix maken zonder iets waaraan je het origineel herkent, sorry maar het is te generiek
 
We kunnen Raphie ook allemaal donkere samples geven op een bepaald BPM. Als de track dan nog blij is dat zit het gewoon in z'n bloed :D
 
Ik vind de track ook niet echt blij.......de Smackos definitie sluit nog het best aan met wat ik ervan vind...maar dan meer een slappe banaan.
 
vrolijke carnavalsplaat. ik mis alleen nog de jalalalaaaaaaaaai teksten van corry konings
 
we kunnen er een remix contest van maken? :mega:
als raphie dat ook goed vindt uiteraard...

c
 
:D ik kan geen remix maken zonder iets waaraan je het origineel herkent, sorry maar het is te generiek

Je zou het ook kunnen zien als een experiment he. Daar ben je zo van hehe.
Als je van iets generieks niet iets unieks kan maken.. Hoe experimenteel lekker anders dan ander ben je dan wel niet?
 
das een goed idee, dan wil ik wel een experimentele remix maken van raphie's track


Een uitspraak waar ik eigenlijk best wel eens het resultaat van zou willen horen.
Of is het weer zo van 'ik zeik maar wat' zonder enig echt gevolg ?

Bass en Raphie, op één of andere manier zijn jullie heel hard hetzelfde, alleen durft Raphie vrijelijk voor zn platte commercie uit te komen en verbergt Bass zich steeds onder filterbankgeruis en experiment...voor mij zijn jullie zo'n beetje de Bassie&Adriaan van Synthforum, altijd lache
Waarvoor hulde !
 
Een dikke gangsterrap remix zou vet zijn..
 
Raphie jonguh, hier de non-commerciele Drowned in the abyss remix :okdan:
 

Attachments

  • Drowned in the abyss rmx.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 32
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top