Ambient Chillout track op Soundcloud

Ik vind de sounds erg lekker, evenals de groove. Ik moet wel zeggen dat ik op een gegeven moment naar een adempauze begin te snakken. Het is bijna 11 minuten lang staccato, ook in de break. Zou er zelf voor de rust een legato stuk in stoppen.

Mix klinkt hier erg goed.
 
Hoi Dr van Lansberg,

Bedankt voor je commentaar en tips.
Ga ik uitzoeken dat van legato & staccato.

Groeten, MeThOxY :doei:
 
Lekkere track hoor. Vind de beat alleen wel heel lief, mag wel wat spannender.

Zoals eerder aangegeven, een lange break is ook wel welkom... bv effe alleen de bas en wat pads en dan weer terug naar de hoofdlijn.
 
Sorry, maar ik vind het geheel nogal zenuwachtig om ambient / chill-out te noemen.
 
Ik vind de feel en de harmonieen okee.
De bassline is me wat te prominent aanwezig, die eist alle aandacht op ten koste van je andere synthesizer werk. En dit is geen ambient he ;) maar neigt eerder naar electronic of experimental dance of zo (net uitgevonden, die term)
 
Hoi flyweight, sKeLeTvM & azzjemenou,

Bedankt voor de leuke en eerljke reacties.

Goeten, MeThOxY :biertje: :peukie:
 
Begint lekker. Lekker baslijntje ook dat er zo bijkomt (misschien wel een beetje hard). In de beat mis ik wel een duidelijker kick, als tegenhanger van de baslijn. Groove is wel heel fijn.

Verder vind ik de track vooral te lang (zeker omdat er na de break niet echt meer iets nieuws wordt geïntroduceerd) en zou ik er zeker een rustiger break inbouwen.

Maar wel een heel chill deuntje zo!
 
Back
Top