Het DSF zomerhitfestival...

Zojuist de laatste hand gelegd aan mijn trackje voor het DSF Zomerhitfestival, maar 't is nog niet helemaal duidelijk waarnaar ik 'm moet uploaden. Moet ik 'm uploaden naar de FTP van Foxenberg of naar een adres van Synthforum?
 
Conclaaf

Conclaaf

Geachte deelnemers van de contest 8o)

Ik ben op dit moment even in conclaaf met een van de admins over een goede oplossing m.b.t. het posten van je demo... Zodra er uitsluitsel is over e.e.a., zal ik dit in deze thread posten. Tot die tijd even geduld aub...

Greetz,
Fox.
8)
 
mag ik ook nog meedoen? :D

(twordt wel weer trance :P)
 
mijn zomerhit (TM) is af!


maar wil m wel snel ergens kunnen uploaden, want ik ga deze week op vakantie!
 
PjotrG,

Ik gooi vanavond vanaf een uurtje of zeven mijn FTP open (en dit geldt ook voor de andere deelnemers) en deze zal voorlopig dag en nacht online zijn... Het adres is: 213.10.100.214, port 21. Gebruikersnaam: synth / wachtwoord: contest
Ik zet v.w.b. het plaatsen van de demoos op mijn site het plan door (zoals reeds eerder vermeld in thread). De jurering zal middels een enqueteformulier op het SF worden gedaan.

Deelnemers zijn:

C738
PjotrG
Delon
Arv
Slipperman
Rino
ShortWave
Craz
Tim
Cyble (misschien)
Joozt
Foxenberg

Greetz,
Fox. :kroon:
 
Hey Fox,

Kan niet inloggen/uploaden, klopt dat?



:confused:
 
hij kan de list niet ontvangen die dus de mappen weergeven. Het inloggen zelf geeft geen problemen dat lukt alleen die dir list kan hij niet ontvangen waardoor er dus nog serverhangup ontstaat.

tip: jed hebt bulletproof nu toch? probeer eens savant ;) das ook gratis :)
 
snap er niets van...

snap er niets van...

Heb je wel gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt? Ik heb hem altijd zo open staan en nog nooit problemen gehad. Het enige wat ik de laatste tijd heb veranderd is vanaf mijn server internetverbinding delen, zou het daar mee te maken kunnen hebben? Slipper, wat bedoel je met listing? Er staat nu nog niets in die map, dus wat moet ie listen dan? Subdirs zijn er niet... :confused:
 
Hmmmm, bij mij lukt 't ook niet...:erm:

Het lijkt erop of je server gewoon niet bereikbaar is. "Connection Time Out", "Server not Responding" en dat soort berichten.
 
Ik zal er na vijven even naar kijken. Zit nu op de zaak en kan niet door de firewall heen met een ftp-cliënt. Kan het hier dus niet checken. Maar ik blijf het vreemd vinden. Misschien is ie spontaan gereboot :o:

Vanavond (na vijven) dus uitsluitsel... :okdan:
 
I'm in.....

But not for winning with a shitload of crap hooked on my computer :)

Arie
 
Ach voor winnen doen we het toch niet ;)

Dit geeft weer een impulse'je voor een nieuwe track en dat is altijd goed :okdan:
 
Fox!

Ik moet nog beginnen, ik heb al wat ideeen, maar nog geen uitwerking.

Hoeveel tijd heb ik nog?

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
Fox!

Ik moet nog beginnen, ik heb al wat ideeen, maar nog geen uitwerking.

Hoeveel tijd heb ik nog?

-C-

Hihi!

Officieel tot maandagnacht 14 juli (o.oo uur), maar zeg even voor het gemak dat ik dinsdagavond alle demoos op mijn site ga plaatsen. Dus tot dan heb je officieus de tijd.

Cheers,
Fox.
 
Origineel geplaatst door foxenberg
Hihi!

Officieel tot maandagnacht 14 juli (o.oo uur), maar zeg even voor het gemak dat ik dinsdagavond alle demoos op mijn site ga plaatsen. Dus tot dan heb je officieus de tijd.

Cheers,
Fox.

ah, ok heel goed, want ik ga van het weekend ff zelf wat zingen :D en dan ff flink (gigantisch, mega, alle vegrotingswoorden die er zijn ) vocoden, zodat het ook daadwerkelijk klinkt :D
 
Hey Fox, 'tis gelukt...

Staat erop... Beepr- Gotmylove...

Ben errug benieuwd naar de rest van de inzendingen :dj:
 
Back
Top