Video

nick1000

Ouwe rot
Dismembered
Lid sinds
27 oktober 2009
Berichten
755
Locatie
Gent(BE)
Terug eens een track gemaakt. Een beetje "Electro-pop synth" nummertje.
Zeg maar wat jullie er van vinden. Opmerkingen/kritiek/raad/suggesties,... zijn altijd welkom.
 

Attachments

  • Video[1].mp3
    8,9 MB · Bekeken: 35
Tja...
Ik kan me voorstellen dat je plezier beleeft aan knutselen met synths.
Dat is het belangrijkste.
Slecht kan je dit niet noemen maar muziek maken is echter veel meer dan een paar riedeltjes bij elkaar kleven.
En als je dan zp iets openbaar maakt en er naar vraagt dan krijg je ook kritiek.

Nee, ik vind het niks en kan me echt niet boeien, maar heb steeds respect voor de pogingen die mensen ondernemen.
 
"Beetje kort door de bocht" maar goed. zet er een leuke plastic klinkende vrouwen voice onder en kan het wel wat worden.


Tja...
Ik kan me voorstellen dat je plezier beleeft aan knutselen met synths.
Dat is het belangrijkste.
Slecht kan je dit niet noemen maar muziek maken is echter veel meer dan een paar riedeltjes bij elkaar kleven.
En als je dan zp iets openbaar maakt en er naar vraagt dan krijg je ook kritiek.

Nee, ik vind het niks en kan me echt niet boeien, maar heb steeds respect voor de pogingen die mensen ondernemen.
 
Tja...
Ik kan me voorstellen dat je plezier beleeft aan knutselen met synths.
Dat is het belangrijkste.
Slecht kan je dit niet noemen maar muziek maken is echter veel meer dan een paar riedeltjes bij elkaar kleven.
En als je dan zp iets openbaar maakt en er naar vraagt dan krijg je ook kritiek.

Nee, ik vind het niks en kan me echt niet boeien, maar heb steeds respect voor de pogingen die mensen ondernemen.


Geen probleem. Ik weet ook wel dat: "muziek maken veel meer dan een paar riedeltjes bij elkaar kleven is". Wat bij deze track eigenlijk niet is gebeurd, maar soit. Ik begrijp uw standpunt ergens wel.

@r2o: misschien zou dat wel een meerwaarde kunnen geven, maar vind maar eens "plastic klinkende vrouwen" die zo knetter zijn om op dit nummer iets te willen doen.


Ik denk dat ik deze track iets ga inkorten, want ik vind van mezelf dat er op bepaalde momenten een teveel aan herhaling is. Misschien dat het dan een wat minder copy/paste gevoel zal geven. En dat de track eventueel wat beter tot zijn "recht" zal komen.

In ieder geval, bedank ik jullie al voor de commentaren.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top