FYI

Wel, ik heb hem afgeluisterd, maar met enige tegenzin moet ik eerlijk zeggen. Wat ik aan jouw tracks altijd zo mooi vind, is de emotie die erin zit. Die mis ik hier, ik voel er weinig bij. Het lijkt alsof je het principe van Henry Ford hier met veel plezier hebt toegepast.

Ga wat aan die kater doen man! ;)
 
In tegenstelling tot je andere nummers op soundcloud, vind ik de afwezigheid van trancy saws wel lekker fris. Het is een volledig ander geluidspallet en klinkt wat kouder en leger, maar dit bevalt me nu net.

Nog een biertje?
 
Wel, ik heb hem afgeluisterd, maar met enige tegenzin moet ik eerlijk zeggen. Wat ik aan jouw tracks altijd zo mooi vind, is de emotie die erin zit. Die mis ik hier, ik voel er weinig bij. Het lijkt alsof je het principe van Henry Ford hier met veel plezier hebt toegepast.
Jammer, probeer nog altijd emotie er in te stoppen. 8o

@JugJug thanks, ik heb geprobeerd de richting tech-house aan te houden met een beetje typische dingen van mij.
 
hoppa, lekkere plaat weer bami, ouwe tijger!

begin fan the worden van je! lekker anders dit!

`(PS, waarom zit tegenwoordig overal een fucking spellingsverbeteraar in?! ik kan alles 20 keer overtypen omdat dat fuck zooitje denkt dat ik engelse woorden bedoel;NIET DUS!. sms spellingscheck OFF naar 2030)
 
effe nog een keer geluisterd, maar die baseline knalt er heeeeeurluk in man!

u mag voortaan meer zuipen ;)
 
de melodie voel ik zeker wel, de lead niet zo, klinkt allemaal nog erg schraal
 
Ja, tof dat je uit de comfort zone bent gestapt wat de geluiden betreft. Het krijgt een iets meer volwassen geluid dan de meer 'standaard' prog house tracks. I'm liking it. De track geeft het idee dat het ergens naartoe gaat, maar dan is hij afgelopen. Afmaken?
 
Ik vind de groove wederom erg goed! Vwb de opbouw kan je nog veel invullen, vind ik: de intro wellicht iets korter, de bassline uit de intro halverwege uitfaden als in 1:48 een nieuwe bassline erin komt, en na een rustig tussenstuk dan rond de 3:00 (als)nog een lekkere bak trance synths er bij in? Het zijn maar suggesties ;)
 
Back
Top