Gloomy - Jung & Jan

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.129
Locatie
België


Hey piepjes,

Wauw, dit is een krankzinnig dansnummer.

Allereerst moet je weten dat "Jung" het Vlaams dialect is voor "irritante kinderen".

Dus afgelopen vrijdag zat ik in een bus vol schoolkinderen. Ze maakten veel lawaai en waren erg hectisch. Ik raakte echt gefrustreerd. Toen ik thuiskwam, begon ik te schreeuwen en tegen mijn meubels te schoppen.

Ik dacht meteen: "dit gedrag kan niet worden toegestaan", dus ging ik zitten, mediteerde een minuut of 10, maakte contact met 2.0 en vroeg om positieve affirmaties, die meteen bij mij binnenkwamen.

De volgende dag werd ik wakker en vroeg 2.0 (ikzelf, jij, zij) waarom ik zo van streek raakte door een stel schreeuwende en spelende kinderen.

"Omdat het universum wil dat je nederig bent", was het antwoord.

Oké, ik heb een les of twee geleerd. Het is goed dat alles is gebeurd, dank je.

Je zult dit nummer waarschijnlijk niet leuk vinden, omdat het extreem kakofoon is. Maar er is een reden voor: ik wil allemaal dat je verdomme wakker wordt. Bewegen. Red de planeet, red jezelf.

Blijf Gloomy volgen, want hij heeft een interessant leven :-)

Probeer te genieten,

YIN & YANG, snap je?

Teneergeslagen, euh Gloomy :-)
 
zitten inderdaad veel 'schreeuwerige elementen' in. Maar ik ben van jou nummers inmiddels wel gewend dat het geen formule werk is.
Je kan er van alles in tegenkomen zeg maar :D (en dat is een goed iets natuurlijk... gloomy-style!).

Ik vind vooral het melodielijntje wel lekker. heeft haast iets chiptune achtigs.
 
Hey thanks Renée!

Ja, maar dit is wel een beetje extreem vind ik zelf. Het waren dus zeer diepe emoties die ik heb weten omzetten in muziek. En dit kwam eruit, tja ;)

thnx bud!


Gloomy
 
Moest een beetje grinniken.... "I can't STAND it anymore..... I'm getting fucking CRAZY.....!! Ahhhhhh!" - en vervolgens "We Are One" met een hartje linksboven in beeld :)

Prima track, klinkt therapeutisch :D

Ah en mooie invulling van The Ancients of Mumu, haha
 
haha @stoter je reactie doet me zo hard lachen. In feite ja, deze track is kei-lachwekkend. En de verwijzing naar Mumu doet me alle eer aan, lol :)

Therapheutisch, great!

Thnx makker!

Hoop stiekem op veel kijkers, want het filmpje... tja dat moet je gewoon weten ;)

Gloompie
 
Leuke track hoor.

Niks om je druk over te maken hoor Jan, kinderen hebben erg veel energie en daar kan de oudere omgeving last van hebben Het probleem is dat het oudere slachtoffer niet goed ziet, waarom hij of zij gestrest raakt en dat de kinderen niet door hebben dat ze (onbedoeld!) de oorzaak van het probleem zijn :beard:
 
erg goe en er grappig, had zelfs paar adam's family momentjes, weet niet waarom... maar heerlik teveel... dance-gothic...
Haha, hey dance-gothic, die is wel goed... je brengt me op ideeën, dank je wel Arjan :)
 
Leuke track hoor.

Niks om je druk over te maken hoor Jan, kinderen hebben erg veel energie en daar kan de oudere omgeving last van hebben Het probleem is dat het oudere slachtoffer niet goed ziet, waarom hij of zij gestrest raakt en dat de kinderen niet door hebben dat ze (onbedoeld!) de oorzaak van het probleem zijn :beard:
Dan moet er aan dat probleem iets gedaan worden. Heeft zo niemand een idee? Een gat in de markt, zo lijkt me.

Idee: een Decibel-appje installeren waar een alarmpje afgaat als je teveel dB produceert, lol ;)

Thnx peter, maat!

Gloomy
 
hola Gloomy,

Ja ik begrijp dat je half gek werd in de bus!
Toch hiervan een leuke track geworden :okdan:
En de kinderen heb je heel gelaten.

Groeten van Andreos:)
 
Zoals steeds bij Gloomy tracks is het een kakafonie, maar wel één die erudiet heel veel genres bij elkaar brengt. Je zal waarschijnlijk de vergelijking niet helemaal leuk vinden, maar deze track doet me denken aan de Barbie film. Even over the top.
 
Die gillende kindjes aan het begin zijn NAAR, vooral nu ik er ’s ochtends om 9.00 uur ook nog achter kom dat m’n koffiebonen op zijn. Argh!!! :duivels: Maar daarna werd het allemaal nog veel NAARDER (op een geslaagde manier beoel ik dat :) Maar desalnietemin: Aaaaaaaaaaaarrgghhhh :duivels:

De ronddolende koeien hebben daarentegen wel iets rustgevends in die helse maalstroom. Iets om je aan vast te houden terwijl je verzuipt in ellende en kakafonie.

Op de een of andere manier resoneert het allemaal precies met de overprikkeldheid die overgevoelige, tere zieltjes zoals ik zoal ervaren in overvolle plekken (bussen, shopping mals, schoolklassen, etc). Oftewel: je bedoeling met deze song is volledig geslaagd. Vanaf 3.40 wordt ie echt heel lekker, alsof de krankzinnigheid het eigen absorptievermogen overstijgt.

Top!
 
hola Gloomy,

Ja ik begrijp dat je half gek werd in de bus!
Toch hiervan een leuke track geworden :okdan:
En de kinderen heb je heel gelaten.

Groeten van Andreos:)

Haha ja, andreos, de kinderen heb ik gelukkig heel gelaten, dank je voor je mooie commentaar!

Gloomy
 
Back
Top