[techno/minimal]

jeroendek

Ingeburgerd
Lid sinds
29 april 2012
Berichten
48
Een nieuwe productie. Laat horen wat je ervan vindt. Ik ben geen beginner meer ik dus ben bewust dat het altijd beter kan dus laat maar horen. Kritiek is mijn beste vriend want daar leer je van!

http://soundcloud.com/jeroenkirch/stairs
 
Sfeer vind ik erg prettig, dat trekkende van die vocals vind ik mooi gedaan. Emotie in je tracks brengen (wat je in je voorstelrondje schreef) lukt wat mij betreft dus al aardig :).

Hats komen er wat mij betreft veel te rauw/hard in, staan misschien in de hele track wel wat te hard.

Ben benieuwd naar het eindresultaat (of is ie al af?)
 
Ik heb het gevoel dat de compressie (sidechain) net niet lekker loopt. kan ook zijn dat je dat juist wil. positief leuk
 
heerlijk deuntje! nog niet af natuurlik met 1 min 47, en er mag nog wel wat meer spannends gebeuren, maar kvind um al heerlijk zoals ie nu is!

idd sidechain lijkt iets te laat omhoog te komen waardoor ie niet helemaal jofel loopt, maar das zo aan te passen lijkt me.

ik weet niet hoe beginner je bent, maar wat mij betreft heb je talent :)
 
Thanks. Ik heb altijd als ik aan een nummer heb gewerkt altijd de mening van iemand anders nodig want na een tijd wen je aan alles en blijf je constant dingen net veranderen.

Ik hoor inderdaad nu dat de sidechain te laat opkomt en de hat klinken bijna alsof ze clippen.

Hier heb ik wat aan! Bedankt allemaal. Nog meer kritiek is altijd welkom.
 
ahzo, ja dat had natuurlijk ook gecunt. maar dan heb ik dus geen "affe" track gehoord, omdat spul ontbreekt :)
 
Lekkere track, vind de wringende strings wel lekker, melodie doet het ook wel.
percussie nog een beetje eenvoudig. en ik mis een lekkere subbass
 
Back
Top