Might as well break off all your bones! (funk elecronic)

flyweight

Spice up your life with FM and Feedback
Lid sinds
10 november 2010
Berichten
11.146
Locatie
HybriDe L!Fe
Hier een funky psy nummer, ben benieuwd wat je er van vind.


http://soundcloud.com/midbrain/might-as-well-break-off-all
 
nou... ik vind het eigenlijk een beetje sufjes om eerlijk te zijn zo op het eerste gehoor... die quasi rammelende glitchy bits vin'k ook niet zo...
het is een beetje te veel processed accoustics dingensen en ook compressed het soms te hard... het is wat te looperig en gaat niet echt ergens naar toe...

dus, dat ik dat vindt zeg maar...
 
Lijkt met momenten een beetje op een repetitie van de Jimi Hendrix band maar dan zonder Jimi Hendrix.
Ik kan het wel smaken, maar toch schort er iets.
 
Zo ik heb de gitaar voor een deel opnieuw gedaan,snel een tekst geschreven en in 1 x ingezongen als registratie.

Ook heb ik de drums wat verbeteterd.

Ben alleen vergeten die hats aan het begin af te knippen.

Wat vind je er nu van??
 
Ik vind het wel goed klinken. Ik luister nu op een lekker ruisende draadloze hoofdtelefoon, dus over de mix ga ik mij niet uitspreken. De stem vind ik nu en dan een beetje te ingehouden, alsof de kinderen al gaan slapen waren en je niet te veel lawaai mocht maken... if that makes any sense.
 
thnx eddy, ja die zanglijn is in 1x keer met een hoofdtelefoon ingezongen, ter registratie. van de week effe de tekst verbeteren en oefenen en dan goed inzingen.

Ik probeer met dit nummer een beetje een treintje te krijgen. het zit erin alleen komt het nog niet uit de verf.
 
Back
Top