ACID VIDEO

too much

Thomas Vreeke
Lid sinds
11 mei 2003
Berichten
500
Locatie
Eindhoven
I am Thomas Vreeke and when i was working as a freelance video editor i discovered that acid video is my favorite style of video. Your music doesn't necessarily have to be acid for me to put acid video to. It might just as well be goa/psy-trance, ambient, psybient, trip hop, stoner, or psychedelic rock, etcetera. It doesn't matter where you're from since all the communication can be done online. I'd like to hear from you if you need acid video and i'm sure we can come to some kind of arrangement.

Please share as much as you like to help me start this up.

Thanx and Greetings from Thomas Vreeke​

www.acidvideo.nl

acidvideoroundedcorners.png
 
Bericht door een moderator:
Verplaatst aangezien hand en spandiensten niet in de te koop aangeboden sectie thuis horen. Het is mij nog even niet duidelijk of dit nu een commerciele dienst is.....indien dit zo is kunnen wij helaas geen adverteer plek bieden.

Tevens: de voertaal op dit forum is Nederlands.
 
Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Verplaatst aangezien hand en spandiensten niet in de te koop aangeboden sectie thuis horen. Het is mij nog even niet duidelijk of dit nu een commerciele dienst is.....indien dit zo is kunnen wij helaas geen adverteer plek bieden.

Tevens: de voertaal op dit forum is Nederlands.

Het is op het moment nog niet per se commercieel. Ik heb pas net bedacht dat ik hier iets mee wil doen, en ben nog aan het onderzoeken wat ik ermee zou kunnen. Mijn doel is voorlopig alleen nog om te zorgen dat men weet dat ik besta en dat ik dit maak ven waar ik te vinden ben. Verder dan dat ben ik nog niet echt
 






Ziet er goed uit!

:okdan:

Ik ben erg benieuwd naar de vid voor m'n track.


Alvast bedankt man!
:mega:

edit;
waarom zie ik een url en geen video:?
 
Last edited by a moderator:
Url

Url

edit;
waarom zie ik een url en geen video:?[/QUOTE]

Delete de S van url dan komt het goed. :-)
 
Back
Top