Beheer bijlage vergroten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Lid sinds
15 juni 2006
Berichten
5.920
Is het mogelijk dat als je bijlages wil uploaden dit in een multi loader te doen? Nu moet je steeds per keer een bestand aan klikken, uploaden en dit herhalen tot je aan de max van 5 zit.
Zou het niet handiger zijn om eerst 5 bestanden te openen en daarna pas te uploaden? Kan ik ondertussen wat anders doen. ;)
Volgens mij moet het mogelijk zijn met deze forum software.
 
Last edited by a moderator:
Nee dat lijkt me niet handig....zo krijg je gaten in oude threads.....missende foto's bij tekst, geen audio etc.....
 
Nee dat lijkt me niet handig....zo krijg je gaten in oude threads.....missende foto's bij tekst, geen audio etc.....

Precies... als er iets weg moet mag je het ons vragen :)
 
Maar zo'n multi uploader zie ik wel zitten......en daar gaat deze draar eigenlijk over....;)
 
Ik zou zelf niet weten of dat kan.. misschien met 'n update van de software. Maar da kost geld denk ik.
 
Hier draait vBulletin als ik het goed zie...Gearslutz maakt van dezelfde software gebruik en daar hebben ze wel een multi uploader....volgens mij moet dat niet zo moeilijk te implementeren zijn....maar ja wat weet ik er eigenlijk van....*D
 
Nee dat lijkt me niet handig....zo krijg je gaten in oude threads.....missende foto's bij tekst, geen audio etc.....
Dat is nu ook al vaak het geval bij links naar plaatjes en audio die niet meer werken. Zie daar niet zo heel veel verschil in.

Maar zo'n multi uploader zie ik wel zitten......en daar gaat deze draar eigenlijk over....;)

Sorry, ik breek op je draad in. Zal verder mijn vingers houden :bekdicht:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top