Help! opeens geen mtc uit mijn Da88 meer???

remkowski

registered abuser
Lid sinds
16 september 2007
Berichten
306
Kreeg opeens de melding E.t.codE = A different timecode than your selection is coming in.

Maar ik heb niks veranderd??

Melding is nu weg maar hij stuurt geen mtc meer uit?

Iemand die me kan helpen, The Definitive DTRS Guide op t net word
ik ook niet wijzer van.. kan nooit iets bijzonders zijn volgens mij.

Alvast bedankt!
 
Dat gaat vooral over de timecode via de rca in en outputs.
Ik heb geen timecode meer uit m'n midi output.
Heb niet aan de dip switches gezeten? mtc moet ie toch ten alle tijden uitzenden dan?

Deed ie trouwens wel pas als ik er een tape in deed.
 
Volgens mij ben ik goed de klos :(

Als ik ffwd/play/rec inhoud om het syncboard software versie te checken krijg ik elke keer andere cijfers?

dan weer sy. 00.00.00 dan sy. 00.10.00 ??

zou 4.01 moeten zijn. waarom gaan dingen toch zomaar stuk @#*%!
niet goed na de hobby weer net opgepakt te hebben..
 
Zo nieuwe zonnige dag!! Stond gister op t punt m door t raam te gooien ;)

Hanexservice zegt dat t erop lijkt of ie het syncboard niet meer herkend, als laatste middel zou ik hem naar hun toe sturen.

Tot nu toe is t enige wat ik tegenkwam qua resetten item #22 in tc submenu maar ik kom niet verder dan 3.. dus dat lijkt erop of ie een software versie 1 heeft.

Misschien dat zn batterij loshalen werkt? Ik ga hem eens openschroeven om te kijken of ik kan zien
wat voor OS de SY88 heeft.
 
Hey!

Nee helaas nog niet.. ik ga hem deze week naar Hanex sturen denk ik..

Ik heb het syncboard er nog even een keer uitgehaald en hier zit ook OS 4.01 in.
Elke keer dat ik de software versie bekijk door ffwd/play/rec. in te drukken geeft
ie wat anders aan..

Zou het kunnen dat ie door mijn toedoen kapot is gegaan? had de midi uit aan een mergebox
zitten samen met het masterkeyboard. Lampje van de mergebox knipperde ook continu als
de DA88 aanstond, dat is neem ik aan de MTC code. Misschien dat ie door de merge box
een soort van weerstand kreeg op z'n midiout?

Nu brand de led nog wel continu op de mergebox als ie aanstaat, dus hij stuurt nog wel iets uit.

Baal er enorm van en hoop dat ie te maken is, anders misschien maar een andere DA88 met syncboard kopen en deze er aan hangen via de koppel aansluiting, heb ik wel gelijk 16 sporen :)
 
Back
Top