Het koninkrijk van King Fred II

Ik zou kunnen helpen. Maar ik heb er geen zin in. Sorry :P
 
Een paar dagen geleden kreeg ik opeens een idee: ik wilde dit nummer al heel lang coveren, maar het idee om de "originele" beelden erop te plakken, kwam nu pas. En dus ging ik aan het werk (en het viel niet mee, want mijn tempo lag 10-15% lager dan het origineel).

Lauwe cola ouwe platen
 
wat een doorgelink hey, eerst naar de k-draad, dan naar je site en dan pas naar youtube :P
Nee, 6, zo'n directe link heeft een groot nadeel: als ik later een verbeterde versie maak, loopt de door jou geplaatste link dood; mijn link blijft dan werken!
 
wat een doorgelink hey, eerst naar de k-draad, dan naar je site en dan pas naar youtube :P

aldus:

Naar de regels van het forum heet dit dus dubbelpost , en het risico hiervan is dat er dan een post verwijderd kan worden [ welke dat is ,is dan geheel willekeurig]
 
Naar de regels van het forum heet dit dus dubbelpost , en het risico hiervan is dat er dan een post verwijderd kan worden [ welke dat is ,is dan geheel willekeurig]
Ik had alleen maar een link gezet onder "maak bewust een kutnummer"... en een verwijzing daarheen. Elke andere link mag wat mij betreft weg ;)
 
Dit is een voorbeeld uit de praktijk: de link die door 6 Trak is neergezet, werkt niet meer want ik heb een nieuwe (uitgebreidere) versie gemaakt. In het nieuwe filmpje krijg je ook nog te zien hoe ik de videoclip maak.

Dus hier nogmaals de (juiste!) link: http://superurl.nl/?kf2movie_friet
 
dat de door mij gepostte link het niet meer doet ligt nutuulk niet aan mij...
je kan nl ook gewoon de oude movie op unlisted zetten dan was 'ie hier nog te zien maar op je youtube kanaal is 'ie dan niet in het overzicht te vinden voor de bezoeker... dat je steeds op je site die links moet aanpassen is meer werk nutuulk... je hebt toch genoeg ruimte op youtube... je zou nutuulk in het vervolg ook meteen the final version van een nummer kunnen maken dan hoef je hem ook niet steeds te vervangen... maar enfin, wateeuwig...
 
... je zou nutuulk in het vervolg ook meteen the final version van een nummer kunnen maken dan hoef je hem ook niet steeds te vervangen...
Ik kwam later pas op het idee om die uitbreiding te doen.
 
ik vind dit een leuke vermakelijke thread
hier :halleluja
 
Ramon Burnet, die vaker teksten voor me heeft geschreven, stuurde me deze over Arnoud van Doorn (PVV-lid). Voor wie het niet weet: de PVV is de Nederlandse anti-islam partij van Geert Wilders. Arnoud kwam in het nieuws doordat hij zich tot de islam had bekeerd... Ja, dat verzin ik echt niet!!!

Ik schreef de muziek erbij, en meestal doe ik alles op keyboard (behalve zang natuurlijk) maar deze keer is de banjo "echt" bespeeld, terwijl de gitaar keyboardwerk is.

Klik hier

En op dit enkelframe uit het filmpje zie je hoe ik het bijna-onmogelijke heb gedaan op het gebied van filmmontage...
 
Laatst gewijzigd:
En op dit enkelframe uit het filmpje zie je hoe ik het bijna-onmogelijke heb gedaan op het gebied van filmmontage...

*Special effects department voor Transformers 4 pakt de telefoon...*
 
Mijn tenen staan krom terwijl ik al ruim een half uur binnen ben.
 
Back
Top