• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Roland EV-5 expressie-pedaal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

guitargeorge

Nieuwkomer
Lid sinds
1 Maart 2011
Berichten
14
Afgelopen september heb ik een nieuwe Roland EV-5 expressie-pedaal gekocht bij Thomann. Het pedaal heeft naar mijn persoonlijke smaak een iets te kleinere "sweep-range" en inmiddels heb ik het vervangen door een andere expressie-pedaal. Vandaar de verkoop.
Ik kan u het pedaal compleet (met originele doos en handleiding) leveren. De bon/factuur heb ik ook nog, daarmee heeft u nog ruim 34 maanden garantie. Het pedaal is op geen enkele manier beschadigd; in totaal ben ik er een paar uur mee bezig geweest.
Uiteraard hoef ik niet de nieuwprijs ervoor terug te hebben, maar kom wel a.u.b. met een reƫel bod.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top