• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Lexicon I-ONIX U22 DAW

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

guitargeorge

Nieuwkomer
Lid sinds
1 Maart 2011
Berichten
14
Hierbij bied ik mijn Lexicon I-ONIX U22 digital audio interface te koop aan. Het apparaat is eind april 2011 nieuw gekocht. De factuur heb ik nog in mijn bezit en daarmee heeft u nog ruim 29 maanden garantie.

Specificaties:
- USB 2.0 connectie, tot 480Mbps
- 24 bit 44.1 tot 96kHz sample rates
- DBX high-voltage, ultra-low geluid microfoon voorversterkers op alle analoge ingangen
- analoge 1/4" en XLR combi jack ingang
- analoge 1/4" TRS uitgang
- PC en Mac ondersteunend
- ingangssignaal meter via 8 LEDs per kanaal
- Lexicon Pantheon II VST/AU reverb plug-in
- Steinberg Cubase 4 LE
- Toontrack Drumkit
- ZLM: Zero Latency Monitoring
- MIDI in/uit
- 48V fantoompower
- 55dB gain
- maximaal input level 8dBu

Het apparaat is eenmalig door mij gebruikt en oorspronkelijk was de bedoeling dat ik het zou gebruiken als recording-interface voor mijn gitaar-modeler. Destijds wist ik nog niet dat de nieuwere versie van mijn gitaar-modeler een ingebouwde recording-interface zou hebben, vandaar dat deze Lexicon overbodig is voor mij.
Ik hoef niet de nieuwprijs ervoor te hebben, maar zie wel graag een reƫel bod tegemoet.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top