• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland EV-5 Expression Pedal, SE Electronics DM1 Mic Booster

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Eclectus

for world peace
Lid sinds
11 oktober 2003
Berichten
593
Locatie
een illusie
Roland EV-5 Expression Pedal

DSC_0745_DxO.jpg


De perfecte expression pedal voor je synth. Gebouwd als een tank en met de perfecte weerstand en grip. Iedereen kent 'm, dus wat kan ik er nog over schrijven? Ik wou terug muziek gaan maken maar het is er niet van gekomen. Deze heeft dus niet gediend en ligt hier nu maar aan de kant. In absolute nieuwstaat, met verpakking, aankoopfactuur en garantie bij Musik Produktiv tot 22-05-2022. Kan opgehaald ter plaatse (Hasselt, BE) of verzonden op kosten van de koper. Vraagprijs 45 Euro


SE Electronics DM1


DSC_0743_DxO.jpg


Heb je een dynamische- of ribbonmicrofoon en je audio interface heeft niet genoeg power? Dan kan je met deze SE Electronics Dynamite DM1 een pak extra gain toevoegen. Dit apparaat gebruikt de phantom power van je interface (die niet gebruikt wordt door dynamische of ribbon mics) om zowaar 28 dB extra gain te maken. Klinkt heel vet en is de perfecte partner voor bijvoorbeeld de hongerige Shure SM7B die door veel streamers op Twitch en Youtube gebruikt wordt. Ik had ambities om terug muziek te schrijven maar het is er niet van gekomen. Ik heb deze twee keer gebruikt en terug aan de kant gelegd, en dat is zonde want het is mooi gerief. Ideaal alternatief voor de dure cloudlifter! In absolute nieuwstaat, met verpakking, aankoopfactuur en garantie bij bax tot 15 maart 2023. Kan opgehaald ter plaatse (Hasselt, BE) of verzonden op kosten van de koper. Vraagprijs 60 Euro
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top