* Cunttest 2011 *

Volgens mij is de strijd al redelijk gestreden...
als men (en dat mag iedere reedsch lid zijnde SFer zijn) niet meer stemt wel idd maar er zijn ook nog een aantal inzenders (dat zijn mensen die dus meedoen maar niet per definitie DE stemmers bij uitstek zijn) die moeten stemmen of hun track (ondanks dat ze stemmen hebben) niet mee dingen naar de definitieve eindlijst (wat inhoud dat de inzending voor niets is geweest) :D
 
Laatst gewijzigd:
uiteindelijk win ik dus toch...was ook wel te verwachten in de lijn der verwachtingen...
 
maar... ende ook... DIT is de uiteindelijk legitieme ende officieel tellende lijst! :geslaagd:
(en ja, ik sta er niet tussen want k'heb wederom weer eens mijn naam met een hoofdletter T en een kleine letter T geschreven :stupid)
peNdaal en markus eek schreef:
wat krijgen we nou!?
dat jullie nou nog ff moeten stemmen idd... (en de eerder genoemde 6 in post #324)
 
oeps , hoelang hebben we nog...
( of was het een chinees ?)
 
oef, the pressure...
hoe lang hebben we nog ??
dit is erger dan welke ebayveiling dan ook !
 
morgen ga ik echt even alle nummers een maal of 6 van voor naar achter en weer terug beluisteren om daarna een aantal uur na te denken over de juiste verdeling van de punten....



....of toch maar gewoon alle 1 x beluisteren en dan te punten verdelen volgens de eerste ingeving, want over k:bekdicht:t moet je niet praten, die moet je gewoon voelen :D
 
morgen ga ik echt even alle nummers een maal of
1x alle 18 daarna een george baker selection van 9 overhouden en die nog 1x luisteren en dan 5 overhouden... ook een takketiek...
nu wel:)
:okdan:

de officieel valide legitiem tellende lijst (na alle naamscorrecties) ziet er dan als volgt uit:

Code:
 1. Sunny PeNdaal en MK E [39]
 2. Arnout Quirijns [29]
 3. 6 trak [23]
 -- PietjePieter [23]
 5. SirSickSik [18]
 6. Tragmadat [15]
 7. dj razor [12]
 8. MarsMusica [11]
 9. Zoidsity [10]
10. Raphie [8]
 -- J.Baars [8]
12. Unic [7]
 -- Aphex204 [7]

Kitt, Pablo, Spacknack, Studio32 en Teluur moeten dus nog ff stemmen :dj:

-----------------------------------------------------------------
en nog ff een huishoudelijke mededeling voor de man van de oegna zwabberkast:

6 Trak = 6 trak
Mars-a-musica = MarsMusica
tragmadat = Tragmadat
Aphex204 = aphex204
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top