* Cunttest 2011 *

1x alle 18 daarna een george baker selection van 9 overhouden en die nog 1x luisteren en dan 5 overhouden... ook een takketiek...
ja maar 9 van de 18 luister ik dan 2 x en das niet eerlijk voor die andere 9, dus die moet ik dan ook nog een keer luisteren en daar heb ik geen zin in, want die waren te goed om echt k:bekdicht:t zijn, maar te k:bekdicht:t om goed genoeg te zijn om een tweede keer te beluisteren en dus zijn ze eigenlijk de echte k:bekdicht:t#'s en dus moet ik eigenlijk uit die negen die ik niet opnieuw wil luisteren het meeste k:bekdicht:tte 5 selecteren, maar zonder te luisteren is dat niet te doen, maar als ik ze opnieuw luister, dan zijn ze net zo kut als die eerste 9 en dus kan ik opnieuw beginnen en zit ik in een oneindige loop en lukt het me nooit om een beslissing te maken voor de doodlijn over een dag of x :stupid
 
wat je ook kan doen is eerst ff kieken naar de tijdsduur... de kortsten luister je eerst en die niet kut genoeg zijn kets je uit het keukenraam... je kan nutuulk ook door de wat langere ff door skippen en mocht je iets kuts horen on tha way dat je ze dan nog ff in het naaimandje bewaard...
 
kut opgave, ingewikkeld
 
kut opgave, ingewikkeld
inderdaad.....ik heb alle nummers nu inmiddels wel ongeveer 5 x beluisterd (de eerste twee maal op zo een laag volume dat ik er bewust niets van heb meegekregen (een beetje zoals de 'play twice before listening' opmerking op de eerste spectrum (of was het nu spacemen 3?) cd)) en ben er nu wel uit who's k:bekdicht:t and who's not
 
Een aantal #'s was gewoon ronduit niks mis mee (ok, niet mijn smaak, maar daarom nog niet direct k:bekdicht:t), een aantal #s was net niet helemaal k:bekdicht:t en van de rest (dat waren er een stuk of 10) waren onderstaande goed voor 1 tot 5 punten

PietjePieter - Heeftieeigenlijknie
SirSickSik - Horrible Winter
DJ Razor vs MC Burb - Borer A Pep Antipasti
Spacknack - Stepcore Siesta
Arnout Quirijns - Maandag

Arnout krijgt de meeste punten omdat hij die heerlijke synthsound compleet heeft verk:bekdicht:t met die waardeloze zang (zowel 'zangtechnisch' als tekstueel); zonder zang had hij geen punten gekregen, want dan was het nummer in de eerste categorie terecht gekomen.
 
want... cuntestants die op mede-cuntestants voten gaan niet mee naar de eindlijst :smeris:
maar dat wisten we al... toch?

ehh... ?? Dus niemand mag nu mee doen in de eindstrijd? Of is er nu nog iemand die nog niet gestemd heeft? :D
 
me..
zal er eens werk van gaan maken,sorry, zal voortaan weer proberen om elke dag on line te zijn...
 
ehh... ?? Dus niemand mag nu mee doen in de eindstrijd? Of is er nu nog iemand die nog niet gestemd heeft? :D
ho stop! ...ik was idd het woordje "NIET" vergeten... dus nogmaals:

cuntestants die niet op mede-cuntestants voten gaan niet mee naar de eindlijst

wie (van de cuntestants) tot nu toe wel heeft gevote:

- J.Baars
- Raphie
- MarsMusica
- Arnout Quirijns
- 6 trak
- tragmadat
- PietjePieter
- SirSickSik
- Aphex204
- djrazor
- Zoidsity
- Mark E. (sunny pendaal mag daarnaast ook gewoon nog ff voten als 'ie dat wil)
- Unic
- Teluur

dus nog 4 personages te gaan wil iedereen valide zijn qua eindlijst, te weten; PabloDeMode, Kitt, Studio32 en SpackNack...

als het oegna boegbeeld de foutjes uit de namen qua inzending en dezelfde namen qua stemmen zou willen aanpassen dan klopt het hier ook:
http://www.ali-d.nl/cgi-bin/contest/kut2011/scores.cgi?theme=1&vote=25
 
inderdaad.....ik heb alle nummers nu inmiddels wel ongeveer 5 x beluisterd (de eerste twee maal op zo een laag volume dat ik er bewust niets van heb meegekregen (een beetje zoals de 'play twice before listening' opmerking op de eerste spectrum (of was het nu spacemen 3?) cd)) en ben er nu wel uit who's k:bekdicht:t and who's not
Vet! Vet vet!
Taking cunts to make music to take cunts to :luv:
 
aangezien sommige namen niet overkomen qua inzending en voting (bijv een hoofdletter verkeerd of een compleet andere naam enz),
hier de uiteindelijk lijst:

1 Sunny Pedaal & Mark E. - Dimitros[44]
2 Arnout Quirijns - Maandag [35]
3 6 Trak - Het Verdom Hoekje [27]
4 PietjePieter - Heeftieeigenlijknie [24]
5 SirSickSik - Horrible Winter [20]
6 teluur - Dubbeltjesstep [17]

7 SpackNack - Stepcore Siesta [16]
8 DJRazor - Borer A Pep Antipasti [15]
-- Tragmadat - Death Camp of Tolerance [15]
10 Marsmusica - Aaahhhhhhhh [11]
11 Zoidsity - CT11 [10]
12 Raphie - Kutnr2011 [8]
-- J.Baars - Spam [8]
14 Unic - Growing Dance [7]
-- aphex204 - Save The World [7]

-- KITT - Stoned [7]
-- Studio32 - 2012 The 11th year of chaos [7]
-- PabloDeMode - Blah Blah [7]


personages in rood moeten nog snel ff stemmen want over een kleine 30 uur gaat de sluis dicht...
 
cuntestants die niet op mede-cuntestants voten gaan niet mee naar de eindlijst
maar hoe gaat het dan met de daardoor verdwijnende punten?

Het eerlijkste zou dan zijn om opnieuw te stemmen zonder de 'wegblijvers' en omdat er dan weer nieuwe 'wegblijvers' zijn, zal deze cycle zich blijven herhalen tot we uiteindelijk nog maar 1 cuntestant over hebben = de winnaar :geslaagd:
 
Back
Top