* Cunttest 2011 *

Eeeh waaaaaaaaaaah, snap ik het goed dat de ingezonden track geen nieuw K# mocht zijn? Want dan heb ik blijkbaar vals gespeeld :bekdicht:

Maar eeh, bij een K# hoor je natuurlijk ook wel vals te spelen, lijkt me... Want as 't zuiver is is 't nie kut... Hoewel mijn inzending eigenlijk vrij atonaal is... Maar dus wel speciaal gemaakt voor deze Cunttest... Tja, wisttikveul...:stupid
 
dat hoort ook zo, alleen six weet het nog niet
 
anderzijds kan ik me voorstellen dat je Zo trots bent op je grote k**, dat je hem bewaard en nogmaals wilt inzetten bij de grote jaarlijkse happening .
ook niks mis mee natuurlijk.
 
dat hoort ook zo, alleen six weet het nog niet
nee da's niet kloppend naturelle

neen; men heeft niet te hoeven slechts een nieuwe in te zenden, dat mag ook een oudere gemogen te wezen...
eigenlijk weder ende pcies net zo als het misverstand met wie er wel offe/ende niet/wel mochten stemmen dinges...

oega agga pipi gaga oega agga aaaga
 
snap ik het goed dat de ingezonden track geen nieuw K# mocht zijn?
Toch lijkt het me voor de cunttest een vooruitgang als we dat bij de volgende editie wel als een van de criteria stellen. Om de lat wat lager te leggen, zouden we een thema of 'opdracht' en een tijdslimiet kunnen instellen (bijv. "maak binnen 7 dagen een cover van een C-leen Dion nummer en maak daarbij gebruik van de volgende Sepultura samples).
 
vind de vrije creativiteit meer kut
 
ik eigenlijk ook idd toch wel... maar opzich snap ik 'luur's idee eigenlijk ook idd toch wel aangezien dan iedereen dezelfde basis brokken tot z'n/h'r beschikkingsgebruik heeft en dus daarmede er een gefixeerderdere toespitsing zal doen ontstaan naar hetzelfde soort kutnummer maar in differentiële uitvoering en dat dan zeg maar het niveau qua opjeuktief beoordelen een stuk hoger ende in het gemakkelijke zal doen gaan geraken...
 
ik vind dat echt goed 'cunten' een vak apart is.

een 100% cunt-song heeft denk ik zo ongeveer :

geen goede opbouw, geen mooie klank, geen volgbare harmonieen en toegankelijke melodieen. geen structuur of herkenbare stijl en uberhaupptt iets wat je mooi zou kunnen vinden.

volgens mij is daar uiteindelijk niemand in geslaagd bij deze test 2011 en vind ik alles te toegankelijk en mooi.

het had allemaal nog veel eh, meer .. geCUNT!
 
vind de vrije creativiteit meer kut
Maar met een aantal fx zijn die basis brokken zo tot een geschikt audioprutje geslagen en een ieder mag natuurlijk naar wens zijn eigen k:bekdicht:tgeluiden toevoegen. Anyways, wellicht een ideetje voor een tussendoor cunttest.
 
geen goede opbouw, geen mooie klank, geen volgbare harmonieen en toegankelijke melodieen. geen structuur of herkenbare stijl en uberhaupptt iets wat je mooi zou kunnen vinden.
persoonlijk denk ik juist dat een groot konttrats een nummer uberk:bekdicht:t kan maken, dus bijvoorbeeld een mooie melodie en goede opbouw, maar wel met een irritante pieptoon en een a-ritmische percussieprutje.
 
6, warum die zendung mit die mausse schirmabbildung als ik vragen durfte
 
persoonlijk denk ik juist dat een groot konttrats een nummer uberk:bekdicht:t kan maken, dus bijvoorbeeld een mooie melodie en goede opbouw, maar wel met een irritante pieptoon en een a-ritmische percussieprutje.

dat is wel zo, maar dat vind ik zelf een wel erg makkelijk truukje...dan heb ik nog liever dat er toch ook iets schort aan de melodie...en aan de opbouw....

mijn inzending staat niet hoog in de stemlijst. misschien juist omdat het net lijkt echte complexe jazz t ezijn..terwijl mijn basis was een belachelijke random trompet-solo en een drummer die geen tel de maat houd...de hele tijd vertraagd en verscneld..dat idee leek oke, maar lverde toch iets te veel muziek op..

een perfect housenummer waar iemand een irritante pieptoon of lullig percussietje door ehen doet vind ik dan wel heel gemaakleiojk.maar ok, CUNT-smaken verschillen...
 
misschien juist omdat het net lijkt echte complexe jazz t ezijn
dat is ook een probleem als alles in een # schuurt, verspringt, piept, kraakt, etc.; het is dan als snel geen k:bekdicht:tmuziek/k:bekdicht:t# meer, maar gewoon alleen nog maar k:bekdicht:t
 
maar ok, CUNT-smaken verschillen...
inderdaad, want je hebt forel, paling, steur, stekelbaasje, ....
h_29314_184587.jpg
 
inderdaad, want je hebt forel, paling, steur, stekelbaasje, ....
h_29314_184587.jpg

oh..op die manier...en vergeet niet het overrijpe franse stinkkaasje...

gelukkig heb ik het getroffen. ik mag thuis genieten van de smaken roomijs met aardbeien en slagroom!
 
De gelukkige eigenaar van een nord lead dus, want volgens 6*

een nordlead smaakt naar aardbei en een microwave xtk naar sinasappel...
*kwoot = afkomstig uit de 'weinig opzienbarende' draad
 
..
mijn inzending staat niet hoog in de stemlijst. misschien juist omdat het net lijkt echte complexe jazz t ezijn......

'k Gaf geen stem op je nummer, omdat ik 'm inderdaad nog wel redelijk leuk vond klinken - of het dan op echte complexe jazz lijkt, laat ik even in 't midden..

:)
 
'k Gaf geen stem op je nummer, omdat ik 'm inderdaad nog wel redelijk leuk vond klinken - of het dan op echte complexe jazz lijkt, laat ik even in 't midden..

:)

'net lijkt ' !

ik zei niet: lijkt.....


:walker:
 
Back
Top