Eminent 310U Theatre

310 twee verdiepingen

Omdat ik ook 1 hoog in een appartement woon heb ik mijn 310 Theatre destijds door zijn gewicht maar in mijn schuur laten staan en er daar maar af en toe op gaan spelen, tussen de fietsen en mijn werkbank.
Het zou geweldig zijn als je de 310 net zo als een SSE van midi kon laten voorzien.
Weet alleen niet of dat ook uberhaupt mogelijk zou zijn?
 
gebruikt door Jarre maakt de prijs hoog ja...
maargoed hij heeft ook een korg poly 800 gebruikt en die blijft wel cheap...

korg_poly800_sas20.jpg

Dat komt doordat hij daar als een lui ding ligt te slapen!
 
Gefeliciteerd met de 310 !

Hoever heb je hem uit elkaar gehaald om 'm naar boven te kunnen brengen?
 
Hoever heb je hem uit elkaar gehaald om 'm naar boven te kunnen brengen?


Het plan was om alle panelen los te halen. Het grootste gedeelte van de printplaten zit in een (giet)ijzeren frame.

Ik heb het risico toch niet genomen om dat te doen. Het zou sneu zijn als ik hem niet meer in elkaar krijg etc.

Liever een dag spierpijn! :mega:

Dus alleen het deksel, de speakers etc er uit gehaald. Dat scheelt al een heel stuk!

Maar met twee man is het te doen, al blijft het een zwaar ding.

310 unique of theatre?

Theatre!

Nogmaals bedankt voor de reacties!
 
Het is best te doen!!! effe door douwen, muurtjes slopen door er tegen aan te butsen en hop hij staat boven..
 
hmm 80 kilo, das niet meer dan een wasmachine en je hebt toch genoeg plek om hem vast te pakken?
onder de rand bij het toetsenbord enzo toch?
 
Het probleem is niet alleen het gewicht, maar ook het formaat.

Ben wel eens met iemand halverwege de trap blijven steken er mee, kan je mooi weer naar beneej.. :D
 
ja maar echt hoog is hij toch ook niet?
dan kan die toch op zn zij?
 
Als je een ruim trappenhuis hebt zonder bochten, is het geen probleem.

Maar dat was niet het geval, ik heb de achterkant ook los gehaald zodat je wat meer ruimte hebt om te draaien.

Heb met de punt van de trapleuning wat condensatoren er uit geritst, dus die moet ik nog even vervangen.


Het zijn condensatoren van keramiek, kan ik die vervangen met condensatoren van een ander materiaal?
 
Het probleem is niet alleen het gewicht, maar ook het formaat.

Ben wel eens met iemand halverwege de trap blijven steken er mee, kan je mooi weer naar beneej.. :D

of een verlengsnoer gebruiken
 
Als je een ruim trappenhuis hebt zonder bochten, is het geen probleem.

Maar dat was niet het geval, ik heb de achterkant ook los gehaald zodat je wat meer ruimte hebt om te draaien.

Heb met de punt van de trapleuning wat condensatoren er uit geritst, dus die moet ik nog even vervangen.


Het zijn condensatoren van keramiek, kan ik die vervangen met condensatoren van een ander materiaal?

OMG....
 
Back
Top