Morphax - Reflections [Dubstep]

Erg gave track! Vocal mag er van mij wel uit.

Lekker mix en frisse melodieeen.

Frank, de vocalen blijven! :p (Tenzij iemand anders dit ook vindt natuurlijk)


Hele nette track. Goede afwisseling en staat als een huis. Ik vind 'm wel te vrolijk maar dat is mijn smaak. Ga zo door :)

Thnx man! De volgende staat alweer in de rij, ik beschouw deze gewoon als een beetje uit de hand gelopen studiemateriaal. :p
 
Bedankt allemaal! Ik ben ook niet zo zeer bang voor de flow en de opbouw, het is eerder de mix die me zorgen baart. Het is nog allemaal wat druk en ik betwijfel ook of niet alles te veel naar de voorgrond wordt gedrukt. Iemand wat tips hiervoor? Ik weet dat ik hier en daar wat terug moet met de compressie.
 
*** UPDATE 21-03-2012 ***

Ik heb deze opnieuw gemixt en hij is klaar voor wat frisse feedback please!
 
leuke track! beetje medion achtig.
technisch:
- te veel compressie, je pads en arps in de intro knijpen echt helemaal (op 0.40 bijv)
- voor mijn smaak iets the schel hoog
- iets te veel snare op de kick, mag wel wat langere decay ook, is natuurlijk smaak kwestie maar ik vind vooral bij kicks die ver uiteenliggen zoals in deze track een beetje decay in de boom wel lekker
 
Nette track. Goed afgemixed. Alleen vind ik hem (persoonlijk) niet lekker wegluisteren.
Ondanks dat het wel de typische dubstep groove heeft en dergelijke mis ik toch een soort progressie of bepaalde groove in de track.

Geen idee hoe ik het moet uitleggen, maar hij luisterd niet echt makkelijk weg eerlijk gezegd.
 
Back
Top