Synton syrinx

;)

ik denk dat ie verkocht gaat worden voor rond 2000-2250, als de verkoper daar mee instemt.
daar hou ik ook altijd rekening mee.
ik kan me vergissen natuurlijk, maar als hij m voor 1250 neerzet, is ie binnen een half uur weg. en voor 1500 ook.

van het geluid in het filmpje was ik trouwens niet onder de indruk.

Ongelofelijk 2000 voor dat ding, Jij heb meer verstand van als ik. Ongelofelijk en de andere helft die er afgezaagd is ook nog 1 K waard ?

Zou lekker wachten tot een nette voor bij komt. Afzagen ken altijd nog.
 
Ongelofelijk en de andere helft die er afgezaagd is ook nog 1 K waard ?

die heeft ie waarschijnlijk als eerste verkocht, exclusief: syrinx zonder syrinx. hij ruimt nu de restanten op.
 
Citaat Leo : in ieder geval niet eentje om onder een plexiglazen kast te zetten.
Nee dat zeker niet, het is ook niet één v/d 8 titanen/paarse ;)
Verkoper is niet zo van de ''originele'' synthesizers, op die Roland SH-5 van hem zitten namelijk MOOG knoppen.
Misschien denkt ie dat dat ding daardoor wat meer waard wordt, maar ja voor de meesten hier maakt het ja ook niet uit hoe een synth eruit ziet, als er maar geluid uitkomt :D
Trouwens hij is wel zo slim om de SH-5 te houden, die klinkt ook stukken beter dan een Syrinx.
Heb trouwens zelf een Syrinx en SH-5 gehad en ook allebei weggedaan, de reden is dat een OSCar ze letterlijk wegblaast en dat is nog maar zacht uitgedrukt.
Hij had die kast van die zogenaamde ''module'' Syrinx helemaal niet zo diep hoeven te maken, zit maar een dun 1 pcbtje onder :eureka:
 
Laatst gewijzigd:
nou speciaal voor analogica dan : een kwijlplaatje:
Img8943.jpg

nu at vemia
 
ik heb nog nooit een syrinx gehad, geloof ik

lol

de enige manier waarop het legendarische gehalte behouden zou blijven, is als de toetsen er door een bekende duitser zijn afgehakt. Andreas Baader, zoiets....

nog meer lol

helaas, peerlen voor de zwijnen, hiero op SF
 
en de originele flightcase ontbreekt.

Dus als het al ooit een originele was, dan is hij nu niet meer meer dan een doorgezaagde syrinx.
 
Citaat sunny pedaal :nou speciaal voor analogica dan : een kwijlplaatje:.
Was niet nodig hoor, zie hem elke dag in m'n vitrine kast staan, en die van mij heeft geen krasjes onder de O,
Er komt een tijd dat ook jij Leo onder de indruk van de ''druk'' die een OSCar in zijn sound heeft bent :halleluja en een diepe buiging maakt.
Heb veel verkocht omdat het toch niet geheel aan mijn verwachtig voldeed, maar de OSCar zal ik nooit meer wegdoen.
Echt een geweldig ding, ver vooruit voor zijn tijd.
 
Back
Top