Virus ti 2 werkt niet op mijn windows 7

SycoIllness

Stamgast
Lid sinds
4 december 2006
Berichten
146
Locatie
Tilburg
iemand ook nog een draaiende virus ti 2 op windows 7 heb de laatste driver en op cubase 6 vind hij het apparaat niet op xp werkte het wel maar krijg hem nu herkent in windows 7 ook niet na de restart mode van de virus
 
Probeer misschien iets duidelijker je probleem te beschrijven...
Herkent Windows het apparaat niet? (je zet de TI 2 aan en er gebeurd niets?)
Herkent Cubase de Virus niet?
 
Probeer misschien iets duidelijker je probleem te beschrijven...
Herkent Windows het apparaat niet? (je zet de TI 2 aan en er gebeurd niets?)
Herkent Cubase de Virus niet?

Virus staat wel bij vst maar hij zegt als ik het open dat er geen connectie met de virus is.

Ook na de instalatie als pc opnieuw moet starten komt er een melding dat instalatie niet compleet is
 
Heb je hem al in de acces map geopend die je geinstalleerd hebt? Want als het bv geen nieuwe TI2 is en deze eerst aan mac heeft gezeten kan dat ook probs geven. dan moet je hem eigenlijk eerst buiten je DAW om aansluiten zodat hij ''windows'' klaar wordt.

En hier wordt tevens als nodig is de virus ti2 geupdate(wat normaal wel gewoon via controle center in je DAW gaat als het werkt zoals naar behoren) (zodat er dus niet alleen op je pc de juiste software staat maar ook op de virus zelf)
 
Je moet de Virus in dezelfde usb poort houden als dat je hem tijdens installatie had, verder moet je de usb kabel pas verbinden als de installatie software dat vraagt.

Misschien is je usb poort wel rot?
 
reset de TI eerst eens, alle oude drivers verwijderen, TI NIET aansluiten, systeem op nieuw opstarten en TI pas aansluiten i.d.d. wanneer de software hier om vraagt.
 
Of gewoon lekker op de ouderwetse manier via midi.

Ik heb dit weekend Win7 64 geinstalleerd maar heb de drivers voor de TI nog niet gedaan. Zal vanavond kijken of het bij mij ook problemen geeft, gebruikte hiervoor ook XP.
 
Ik heb hetzelfde probleem. Virus TI heeft altijd gewerkt op een vaste PC met Windows XP en Cubase SX3. Nu heb ik een nieuwe Dell Studio17 Laptop met Windows7 en Cubase Artist 6.5 en Virus TI wordt niet herkent. Cubase geeft een latency van meer dan 3000ms in het VSTplugin scherm.

Iemand nog een idee ?
 
Ti werkt niet op usb3 poort. Ale stappen die ik vorig jaar heb aangegeven hierboven gewoon weer doorlopen
 
nu maar hopen dat hij ook usb 2.0 poorten heeft dan .... had ook al gelezen dat de balance audio interface van propellerhead op sommige usb 3.0 poorten niet wil werken vanwege de verkeerde chipset. Mensen die een laptop kochten met die verkeerde chipste kunnnen voorlopig hun 400 euro interface niet gebruiken bv.
 
anders zal je zo een usb2 uitbreidings kaartje kunnen proberen. die koop je voor weining op ebay ofzo.
 
Back
Top