Oldschool hardcore/house geluiden.

:dubbel::dubbel::dubbel: Oude kranten worden geel.
Nieuws op het internet lijkt altijd fris te blijven.
:dubbel::dubbel::dubbel: De krant gooi je na één keer lezen 'meestal' weg.
Op Internet blijf je steeds het zelfde nieuws lezen.
 
Daar ben ik al een keer ingetrapt.
Schade en schande.
Gebeurt als je niet goed naar de datum kijkt van het jaartal.
Toch heb ik wel eens kleine stukjes uitgeknipt uit krant of tijdschrift.
Maar gabberige schijfsels van dertig jaar terug heb ik niet meer.
 
House muziek maakt jongeren kapot…

De ‘Naar House’ bus staat er nog steeds bij feesten. In ieder geval bij Masters of Hardcore waren ze buiten lolly’s met flyers uit te delen 😂
 
`Kweenie` of het met het onderwerp te maken heeft : Oldschool hardcore/house.
Maar ik ben wel eens een paar keer in de Maassilo geweest in de tijd dat die nog niet omgebouwd was.
Stinken naar veevoer.🤪 Je adem werd bij je strot afgesneden.🤮
Die beton weerkaatsingen zullen ook wel iets met het geluid doen.
House muziek maakt jongeren kapot…
De ‘Naar House’ bus staat er nog steeds bij feesten. In ieder geval bij Masters of Hardcore waren ze buiten lolly’s met flyers uit te delen 😂
Desondanks hoor ik wel eens verhalen hoe dat allemaal gaat.
 
Toplocatie was voor mij De Vechtse Banen. Sporthallen-Zuid viel mij tegen..
 
House muziek maakt jongeren kapot…

De ‘Naar House’ bus staat er nog steeds bij feesten. In ieder geval bij Masters of Hardcore waren ze buiten lolly’s met flyers uit te delen 😂
Nog steeds? 😂 Die stonden er dertig jaar geleden ook al. Niet veel opgeschoten dan
 
De ‘naar house’ flyer staat nu thuis naast mijn dominee Dimitri plaat 😂. Mooi setje bij elkaar dacht ik zo.
 
Aha, dus nu we weten hoe oud het topic is wordt het dus een kwestie van maar gelijk even om zeep helpen met een wedstrijdje memes en off-topic geleuter... netjes hoor
 
Toplocatie was voor mij De Vechtse Banen. Sporthallen-Zuid viel mij tegen..
Die.. en Central Studios. Buurlocaties. Zeker dee vroege jaren goed feesten daar.
 
Tegenwoordig heb je video's van Sketler over artiesten met hun track. De artiest vertelt ook over het productieproces en gear die hij voor de track gebruikte.
 
Die.. en Central Studios. Buurlocaties. Zeker dee vroege jaren goed feesten daar.
Central Studios ja, daar zag ik the Prodigy nog in vroege dagen (Leeroy was er nog bij en Keith (vrede zij met hem) had nog lang haar en geen/weinig piercings)
 
Back
Top