Napster verkoopt een track van mij..

de kwaliteit zodanig te maken dat het niet interessant genoeg is om illegaal te worden gebruikt. Je kunt de bitrate omlaag gooien of je kunt er een hoge pieptoon doorheen mengen
maw, je maakt er een k*tnummer van :D
 
Ik heb contact met Ron over dat mijn track op Napster staat en kan er momenteel weinig over zeggen behalve dat Ron en ik de kwestie aan het onderzoeken zijn.

Ik neem het verder ook niet te zwaar op, de track waar het om gaat zal zeker niet veel verkocht worden, daar maak ik me geen illussies om maar dat is ook verder het punt niet. :)
 
het feit dat ie illegaal te krijgen is, zegt toch iets over de verkoopbaarheid/populariteit,
dus gewoon om lachen en snel vers werk op de legale kanalen uitbtrengen...toch?
 
:D

Het punt is dat een partij mijn track los verkoopt als zijnde een legale verkoop (wat het misschien ook wel is, maar ik krijg er niks voor), het illegale downloaden kan ik niet zo mee zitten eerlijk gezegd. :)
 
Er is geen probleem, mijn track is via een bepaalde constructie als losse verkoop beschikbaar geworden op Napster op een manier waar ik geen weet van had.

Er was wel een probleem want ik wist niet hoe mijn track op Napster terecht was gekomen, dat weet ik nu inmiddels wel.

Enige wat ik nu dus moet doen is zorgen dat mijn track geregistreerd wordt bij Buma.
 
Back
Top