Little Indigo II ruist best vet

Synthurion

Ouwe rot
Lid sinds
19 november 2004
Berichten
1.330
maar of ik daar echt blij mee moet zijn, ik vroeg me dan ook af of dat bij jullie Indigo 1 of 2 ook het geval was, als ik het volume helemaal open draai dan is het hier net windkracht 12.

Vanaf de vierde streep/puntje begint hij echt zwaar te ruizen is dit normaal?
 
Heb even die van mij nog gecheked. Op de speakers hoor je wel wat maar is niet storend vind ik. Met een koptelefoon is het echter wat beter waarneembaar.
 
Is dat dan vanaf de vierde streep zeg maar?

Vanaf dat punt word het bij de mijne echt erg, voluit is het zonder overdrijven windkracht 12 bij normaal versterker volume.
 
Als je het bij mij relateerd aan het signaal wat er uit moet komen, dan hoor ik wel wat ruis maar vind ik niet storend. Ik zal kijken of ik vanavond even een MP3tje kan maken met daarin een stukje stilte (ruis)
 
Even gechecked. Als ik van een simpel monofoon geluid (example1.mp3) uit ga zit ik op +/- -65dB SN, als ik way akoorden speel (example2.mp3 optellen van een aantal stemmen) zit ik op +/- -85dB SN.

Volgens mij is dat niet superstil, maar ook genen Behringer.
 

Attachments

  • example1.mp3
    386,8 KB · Bekeken: 24
  • example2.mp3
    173,7 KB · Bekeken: 28
Harstikke bedankt dat je hier even de moeite voor genomen hebt :okdan:

Nou ik vrees*dat de mijne toch even richting reparateur moet want het is hier duidelijk een heel ander verhaal een wereld van verschil zelfs.
 
De wonderen zijn de wereld nog niet uit alle ruis is weg zelfs met het volume helemaal open :)

Toch maar vaker naar de Synthkerk gaan :halleluja
 
De wonderen zijn de wereld nog niet uit alle ruis is weg zelfs met het volume helemaal open :)

Toch maar vaker naar de Synthkerk gaan :halleluja

Maar iets dat zomaar weggaat kan ook zomaar weer terugkomen denk ik altijd.

Paul
 
Back
Top