Meep Meep

brucejje

Ingeburgerd
Lid sinds
24 Maart 2011
Berichten
55
Eerste opzet aan een nieuwe house nummer.... momenteel zit ik vast en heb echt geen idee wat ik er verder mee moet doen! Heb hem wel al beetje gemixed want anders hoorde je de helft van de noten enzo niet :O! Jullie nog suggesties :O!?
 

Attachments

  • brude - meep meep.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 20
Sja, als je dat kazige leadgeluidje wil houden, oke, maar ik zou er wel een bas onder zetten en een ander bassdrumgeluid kiezen.
Qua melodie kon ik ook niet iets herkenbaars horen. Aan het begin klinkt ie anders dan verderop in het liedje.
Maar behalve dat het een vierkwartsmaat is, vind ik het niet echt als een house track klinken...
 
Sja, als je dat kazige leadgeluidje wil houden, oke, maar ik zou er wel een bas onder zetten en een ander bassdrumgeluid kiezen.
Qua melodie kon ik ook niet iets herkenbaars horen. Aan het begin klinkt ie anders dan verderop in het liedje.
Maar behalve dat het een vierkwartsmaat is, vind ik het niet echt als een house track klinken...

Oke oke, thanks for the kritiek...
 
Kon het meep meep gehalte goed verdragen, maar vind een dissonantje hier en daar ook wel leuk.. :-)
 
Back
Top