Juno 106

somaboy

Stamgast
Lid sinds
23 november 2010
Berichten
212
Locatie
Gent, BE
Hoeveel mag je aan een 106 geven?

In acht genomen dat alle voices werken, sliders niet kraken, de batterij het nog doet en het ding optisch ok (maar niet mint) is?

Bedankt!
 
325-400

Er is ook een groot verschil of er al voices vervangen zijn. Zijn ze allemaal nog niet vervangen, OK, zijn er een paar vervangen, dan zal de rest binnenkort wel moeten, en zijn ze ze allemaal vervangen, kun je er weer 20 jaar tegenaan. Voor zo'n laatste zou ik misschien meer dan 400 over hebben.
 
Thanks.

Anderzijds: als geen van de voices vervangen is en allen werken kan het ook dat ze allemaal goed zijn?

Heb ooit gelezen dat er slechte en goeie batches van die chips gemaakt zijn.
 
Als ik alle dingen die ik er tot dusver over heb gelezen bij elkaar leg, denk ik dat vroeg of laat al die 80017a packaged chips hun werk niet meer goed zullen doen en ofwel vervangen, ofwel 'opgelapt' zullen moeten worden met de 'aceton-methode'. Het blijkt dat alle gemaakte batches de problemen vertonen; er is wel ooit een service note door Roland uitgebracht die beweerde dat ze de problemen opgelost hadden, maar nu, 20 jaar later, blijkt dat helaas toch niet het geval - ook die latere batches kunnen het begeven.
 
Snap uberhaupt niet dat je zo'n ding wilt aanschaffen of zit je te wachten op problemen.
Spaar gewoon even door en koop een 60 met midi, denk dat je dan aan de eind van de rit net zo duur uit bent.
 
Met oude 80017A 300-350
met nieuwe clonen 450
 
goed , even naar de realiteit.,..........

ik zie regelmatig de 106 voor meer dan 400 voorbijkomen, als bod dus op mp.


die zijn met de originele vcf´s, lijkt mij.

die gaan uiteindelijk allemaal stuk, alleen veel mensen weten dat kennelijk nog niet.

dus eentje met allemaal klonen erin, zou ik zo zeggen, iets tussen de 550 en 650,- euro.

:mega:
 
goed , even naar de realiteit.,..........

ik zie regelmatig de 106 voor meer dan 400 voorbijkomen, als bod dus op mp.


die zijn met de originele vcf´s, lijkt mij.
meer dan 400 voor zonder klonen, das ziekelijk veel.

Wat de gek ervoor geeft.
:P

Stuk gaan ze allemaal idd.

Snap uberhaupt niet dat je zo'n ding wilt aanschaffen of zit je te wachten op problemen.
Helemaal mee eens.Had de pech dat de 1 na de ander stuk ging, 1 dag na de aankoop. Geen moment van dat app kunnen genieten.

Goh wat was ik blij dat ik r wat centjes trug voor kon krijgen.
 
Back
Top