[MacBeth] M5, een semi-modulaire M3x en de Moroco

Een forumdeal betekend gewoon een leuke prijs als er een x aantal tegelijkertijd worden besteld. Simpel. Er zijn geen harde toezeggingen gedaan, maar Ken is er niet te beroerd voor om het er iig over te hebben...

Ken en ie-meel, tja, dat is soms een probleem. Hij doet alles zelf dus hij is razend druk. Ik kom er zelf ook niet altijd door, op AH wordt er ook wel eens wat over gezegd, gewoon nog een keertje proberen na een aantal dagen...
 
macbeth website

macbeth website

Hi All! Sadly, the Macbeth website (including my Outlook Express) is down...I took some time out and when I came back my ISP shut of the website- too much traffic breaking bandwidth and an increase on my billing for them hosting it...this is not a prob, it just won't be there for a couple of of days.......and to be fair to my ISP, it's my fault because I f**cked up!!........I have been working on the last part of the M5 and the soon to be announced M3X2 and at times one just has to get away from it all for a while!..............I just thought that I'd keep you all informed...................Both M5 and M3X2 prices shall be posted extremely shortly, so there you go.
All the best to you all who are waiting announcements, you know who you are!
Ken
 
Can't wait! :D

If you hurry up with the M5 and MK2 you can send them together with my Moroco!!! :duivels:

BTW, how's that Moroco coming? I wanted to ask you by e-mail, but that doesn't seem to be an option now...

Cheers!
Nico
 
Nico! I'll be sending it out to you on Thursday!.............hopefully email will happen by then too...........
 
I hate "LATEST NEWS 18/05/04 PLEASE SCROLL DOWN"
;)

Ik ben geld aan het vasthouden, maar het is zoooooo moeilijk.. :)
 
Die mp3's klinken zooo vet!

Heb me er maar bijgelegd dat voorlopig ik zo'n bakbeest niet kan veroorloven. Of ik moet heeeel lang boterhammen met pindaboter vreten.


In other words.

Ken, you're creating a monster! :)
 
Ken is still alive!

Ken is still alive!

Net op het moment dat ik bijna fan af was krijg ik deze ie-meel van Ken:

Hi Nico, many apologies as always regarding my time getting back to you........I saw your message on the website guestbook........my Outlook Express has recently had a lot of problems (trojan stuff....I've still to sort it!).........well I did at one point manage to read your comments about the new M3X2...........I have listened......the promised sine waves are now happening as are seperate cv inputs into each oscillator......another client wanted a manual control for glide/portamento. Now on the fron there are 12 jack sockets, including vc access to the VCA, all three Oscs, the VCF, a master analogue CV input, External audio in, Hi out, Lo out, Gate in, strig in...............tommorow I test to see if everything works. The M3X2 is becoming semi-modular!! It is an all consuming business doing this stuff, and because I now have clients for M3X2, I have to have that ready very shortly. I am also useless at business/book-keeping and accounts, so I have been having tro! uble there.............I have to work on that stuff, or I get fined or worse..........M5 is also just around the corner, but I'm the only guy at Macbeth Studio Systems so I have a lot on my plate.............feel free to post this on to the guys at synthforum.nl.......................best regards to ya, Ken

VET!!!! Ik heb gelukkig nog budget, ik ga een M3x2 bestellen :D

Ken, if you read this, damn you, now I can't resist! :{
 
Pfff.... Opluchting
Ik probeer dus ook al een tijdje contact met Ken te krijgen maar dat loopt/liep niet echt vlot

Earth base to planet Macbeth: Please come in Ken .... :)

greetz,
Joost
 
Re: Ken is still alive!

Re: Ken is still alive!

Origineel geplaatst door n0_key
Net op het moment dat ik bijna fan af was krijg ik deze ie-meel van Ken:


VET!!!! Ik heb gelukkig nog budget, ik ga een M3x2 bestellen :D

Ken, if you read this, damn you, now I can't resist! :{


straks kost die lassence helemaal geen fluit meer!
 
Re: Re: Ken is still alive!

Re: Re: Ken is still alive!

Origineel geplaatst door Leo
straks kost die lassence helemaal geen fluit meer!

Haha! Ik zat er net over te denken om 'm voor 850 weg te doen, dus als er iemand interesse heeft... ;)
 
dan ga ik toch liever in het zonnetje naar mooie meiden zitten kijken ;-))

tja, ik zit wel weer in een koopfase. heb (zal wel dom gevonden worden hier) net een nieuwe vostok gekocht. misschien ga ik toch nog wel voor die lassence, dus eh mede-forumleden, als je me voor wil zijn, neem geen risico en koop dat ding nu!
 
Origineel geplaatst door Leo
dan ga ik toch liever in het zonnetje naar mooie meiden zitten kijken ;-))

tja, ik zit wel weer in een koopfase. heb (zal wel dom gevonden worden hier) net een nieuwe vostok gekocht. misschien ga ik toch nog wel voor die lassence, dus eh mede-forumleden, als je me voor wil zijn, neem geen risico en koop dat ding nu!

Haha, wat ben je toch ook een mannetje... Een Vostok -> SUKKEL! :D Wacht dan liever op die M5...
 
Re: Re: Re: Ken is still alive!

Re: Re: Re: Ken is still alive!

Origineel geplaatst door n0_key
Haha! Ik zat er net over te denken om 'm voor 850 weg te doen, dus als er iemand interesse heeft... ;)

ik zal er nog eens heel goed over nadenken nico. zag trouwens op de bluebay site 'completely sold out'
was dat het dan, voor de lassence?
 
Re: Re: Re: Re: Ken is still alive!

Re: Re: Re: Re: Ken is still alive!

Origineel geplaatst door Leo
ik zal er nog eens heel goed over nadenken nico. zag trouwens op de bluebay site 'completely sold out'
was dat het dan, voor de lassence?

Kijk maar joh... Ja, ik geloof dat Stekke hier op sf ergens heeft gepost dat er ook geen plannen voor een opvolger zijn. Ik hoorde laatst van iemand dat er van de Ventury ook niet veel meer dan 40 verkocht zouden zijn, maar ik weet niet in hoeverre dat klopt.
 
Origineel geplaatst door n0_key
Haha, Wat ben je toch ook een mannetje... Een Vostok -> SUKKEL! :D Wacht dan liever op die M5...

Tja, ik had hem gisteren al binnen. Weet jij al wat die M5 gaat kosten zelfs maar...? Nou dan.

Voor mij hoeft het niet perse allemaal 1e klas te zijn, dat ben ik zelf ook niet, maar wel leuk. Zo was ik bijvoorbeeld ook wel een Quasimidi fan. De Vostok biedt veel voor weinig en de eerste indrukken zijn goed. De vco's en het filter klinken me beter dan die in het a100 basissysteem dat ik had en de Vostok heeft wel erg veel speelgoed aan boord. Zeeslag was even wennen voor mij (ben niet zo'n modulair kenner, het duurde echt weer even voor ik het wist hoe je er een geluid uit kan halen, netjes met envelopes en zo) maar vind ik praktischer dan spaghetti, hoewel ook die mogelijkheid op de Vostok zit. Zo is het ook makkelijk om bv de joystick en sequencer te gebruiken voor de micro of minimoog die er naast staan. Is leuk hoor. Ik ben best tevreden. Moet er wel bijzeggen, dat ik niet de originele nieuwprijs van boven de 2000 euro ervoor zou betalen. Ik heb deze nieuw gekocht voor een iets scherpere prijs.
 
Tja,
Dat patchen met die matrix lijkt mij wel een groot voordeel van die Vostok
Ik hou erg van modulair maar word soms gek van al die kabels

Om die reden had ik m'n oog ook op de cwejman laten vallen ( de M3 wordt erg GROOT zo te zien). Ik kan over deze synth bijna geen info vinden, behalve een zeer lovende review in Keyboard waarin gesuggereerd wordt dat ie de minimoog voyager qua geluid achter zich laat
Is er iemand in NL die deze synth (gehoord) heeft ?

groet
Joost
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top