Armin is weer de beste plaatjesdraaier vd wereld !!

ja ik ben geen mensen hater..... ja vroeger had je in een disco ook wel een plaatjesdraaier en ja al in 1980 was dat al een beetje een upperclass aan het worden.....

echter ja op het moment dat het nummer "god is a dj " uitkwam vond ik het wel een beetje te gortig worden .....in mijn ogen heb ik dan meer waardering nog voor de "makers" van een nummer....
 
Armand is weer beste draaier?

Armand_Nuenen1995_01.jpg


"ben ik Armin... ben ik Armin omdat je pa een grotere platebak heeft... dan de mijne..."
 
Kijk die dikke joint van armand dan,.. Dat waren nog es tijden!
Gewoon met je toetert tussen de koebeesten,.. niks boetes,..
En dan die koe,.. die ziet er echt uit alsof ie ook een haaltje wil,. hij snuift t zo uit de lucht!!!
Of ben ik de enige die dat ziet?

Waar hadden we t ookweer over? Topic?
Iemand?
Ohh ja,.. ik ging mn rekeningnr pb-en aan de contesters!
Of heet dat contestants,.. of zoiets was t toch?
 
Wat valt daaraan te zien dan?
Wat voor horloge hij om had en hoe zijn haar deze week zit?

idd davidos guetta

..luister je ook black eyed peas thuis ,..raph
whoeha

vondt armin eiglijknie so vervelend ...nu wel !
:D
 
ja ik ben geen mensen hater..... ja vroeger had je in een disco ook wel een plaatjesdraaier en ja al in 1980 was dat al een beetje een upperclass aan het worden.....

echter ja op het moment dat het nummer "god is a dj " uitkwam vond ik het wel een beetje te gortig worden .....in mijn ogen heb ik dan meer waardering nog voor de "makers" van een nummer....



wo hasst du es uber joh hey? hey? hahajaha hey?
vaaaaaaa:gaap:aaaaaag


de beste :dj::dj: dat ben ik!!!! alleen niemand weet ut :)
 
ook iedereen op fok is het er stellig mee eens

Deze discussie mag op slot, op fok is namelijk iedereen er over uit! :P
 
Als Armin nou ook goede plaatjes gaat maken die het geld meer dan waard zijn dan gaat ook niemand zijn meuk meer downloaden, wellicht dat Armin daarmee zijn eigen probleem oplost.
 
Als Armin nou ook goede plaatjes gaat maken die het geld meer dan waard zijn dan gaat ook niemand zijn meuk meer downloaden, wellicht dat Armin daarmee zijn eigen probleem oplost.

:?:?:?,. Dus al die downloaders,.. van watvoor muziek dan ook ,.. downloaden alleen wat niet te pruimen is en het goede spul betalen ze voor :?:?:?:?

Wat een verhelderende nieuwe blik op deze materie!!
 
:?:?:?,. Dus al die downloaders,.. van watvoor muziek dan ook ,.. downloaden alleen wat niet te pruimen is en het goede spul betalen ze voor :?:?:?:?

Wat een verhelderende nieuwe blik op deze materie!!


indirect misschien wel.

je hebt goedverkopende artiesten, die klagen ook niet over downloaden.

ze beginnen pas te zeiken als na enkele jaren de verkopen gaan tegenvallen, en wijten dat aan de al dan niet vermeemde downloaders.
zonder te bedenken dat hun materiaal wat ze op dat monent produceren misschien zelfs een download niet waard is, en daardoor ook niet verkoopt??
:koffie:
 
Nou nou, laat die vent lekker blij zijn.... en belasting betalen.... en zich kapot reizen.... en niet thuis slapen bij z'n vrouw.
 
indirect misschien wel.

je hebt goedverkopende artiesten, die klagen ook niet over downloaden.

ze beginnen pas te zeiken als na enkele jaren de verkopen gaan tegenvallen, en wijten dat aan de al dan niet vermeemde downloaders.
zonder te bedenken dat hun materiaal wat ze op dat monent produceren misschien zelfs een download niet waard is, en daardoor ook niet verkoopt??
:koffie:

Downloaders downloaden,.. Die kopen niet!
Hoe goed je spul ook is! Niks aan te doen,..
Er zijn diverse onderzoeken die dat beamen,..
En ze zijn met steeds meer! Ook niet veel aan te doen!

Wat wel zo is,.. dat heeel soms,.. als iemand echt iets heel graag wil,. en t is niet te vinden als download,. dat ie dan naar de platenboer loopt!
Maar dan staat t meestal direct daarna weer op t net!
Want uppen is net zo leuk als downen lijkt t wel!

Wel sneu voor de muzikant die thuis wil blijven en niet op reis wil,..
Want daarmee wordt juist meer verdiend dan ooit tevoren!!!
 
,,,, soms wou ik dat ik een andere richting had gekozen...

Richting de Noorderzon wellicht? :D
 
Back
Top