Armin is weer de beste plaatjesdraaier vd wereld !!

Hahaha, ik heb die clip tot nu toe alleen nog maar bekeken met het geluid uit anders ben ik bang dat ik mezelf helemaal onder pis van het lachen!
 
ik vind het niet echt lelijk maar ook weer niet mooi genoeg om een tweede keer te luisteren....

Ik vind het eerder een soort "evergreen"
Huh? :?
 

Ha bonton : smaken verschillen blijkbaar.... Ja zelf luister ik wel graag naar Britney Spears en kylie minogue...op zijn tijd.... Ja en dan snap ik helemaal waarom ze op nummer 1 staan.....Maar bij Armin? Ha ja dan ontgaat me het helemaal.... ( ik vind het geen muziek dat ik nu opeens mee ga doen met Armin bashen....) .. dat weer niet want het is op een bepaalde manier wel mooi..... Alleen ja bij mij gaat het er een beetje "erin en eruit" de muziek....
 
Een evergreen is een lied dat door de jaren heen zijn populariteit blijft behouden.
De oorsprong is het Engelse woord evergreen dat onder andere bomen zoals de pijnboom en de cederboom aanduidt, die het hele jaar door, dus ook in de winter, groen blijven. Hoewel de term dus een Engelstalige oorsprong heeft, wordt het door Engelssprekenden nooit gebruikt voor langdurig populaire liedjes. Als zodanig is het dus een pseudo-anglicisme.
 
ergo; een evergreen is per definitie dus de moeite waard een 2e keer te beluisteren, edwin
 
oke sorry : misdefenition of the word "evergreen"

ja ik praat ook veel met muzikanten....en ja ik herken me wel een beetje in armins verhaal.... ja moge het zijn dat ie wel soort van rijk is.....maar ja zijn klacht hoor je wel vaker....

Platen verkoop die helemaal "bijna zero" word door al het gedownload.... en dat je het als muzikant dan voornamelijk het moet hebben van shows......maar ja daar moet je dan net zin in hebben en sterk genoeg voor zijn ..... als je dat niet trekt dan zit je wel soort van klem.....
 
Maareh dragen die plaatjesdraaiers wel netjes centjes af aan de artiesten wier kunstwerken zo grandioos vernaggelt worden? Welke feest DJ van hier doet dat? Welke stadionclown van hier doet dat?

Daar heeft de BUMA toch 'n potje voor? Als je je tracklist bij zou houden zou het kunnen, maar dat is echt onmogelijk voor de meeste DJ's.
 
mijn huisgenoot werkt(e) voor een bedrijf die registreren welke tracks er op een feest worden gedraait. Voor aanvang een recorder aansluiten en na afloop weer loshalen. Achter af gaan ze bepalen welke nummers er zijn gedraait.
 
het "probleem" hier is dat een aantal discussies door elkaar lopen
- DJ's uberhaupt het licht in de ogen gunnen
- Armin uberhaupt het licht in de ogen gunnen
- Trance is kutmuziek
- wat is uberhaupt "tijdelijke" of "tijdloze" muziek?
- Hoe kijk je uberhaupt tegen downloaden aan?
- van muziek / van software in het algemeen?
- gewoon ff lekker meerzeiken/stangen omdat het kan.

Alle bovenstaande zaken zijn inmiddels wel op een of andere manier nu langgekomen.

Dat mag voor sommige wellicht het geval zijn maar zeker niet voor mij.

Ik snap Armin sowieso niet, hij heeft bewust gekozen om instant dans muziek te maken waarbij elke plaat op elkaar lijkt, hij kiest dus niet voor duurzame muziek, zijn muziek is duidelijk bedoeld voor de dansvloer en/of om een weekje in een of andere gelikte autoradioset met het volume voluit over het strand van Scheveningen te pompen. Dat is de waarde van dans muziek meer is het gewoon niet. Daarom stoort mij dan ook mensen als Armin die dans muziek maken en daarbij zichzelf zo vreselijk goed vinden dat men zichzelf beschouwd als de Beethovens van deze tijd. Ja en als dan iedereen net zo 'gemakzuchtig als dat hij zelf is' de boel bij elkaar gaat zitten downloaden worden ze kwaad en gaan ze een partijtje liggen huilen bij Don Corleone van de BUMA maffia.

Verder valt het me sowieso elke keer weer opnieuw op dat het uitgerekend de Armins zijn die liggen te klagen over het feit dat hun wanproducten gedownload worden, echte artiesten echter die wel goede duurzame muziek maken hoor je echter nooit klagen wanneer mensen nummers van ze downloaden vele zien het zelfs als een eer.

Je moet als downloader een schuldgevoel krijgen door niet te betalen dan zit het meestal wel goed met de muziek van de desbetreffende artiest, maar ik zou bij de nummers van de Armins nooit een schuld gevoel kunnen krijgen wat het is allemaal eenheidsworst, heb je een plaatje gehoord dan heb je ze allemaal gehoord, nummers zijn met het huidige aanbod aan techniek binnen twee uurtjes in elkaar gelijmt en dat dat hoor je ook en dat wil ik niet veroordelen want het is muziek voor de dansvloer maar ga niet net lopen doen alsof je een meesterwerk maakt en jezelf ziet als een Beethoven.
 
Jij moet echt een moelijk leven hebben met zo veel rancune, tjezus, wist niet dat je frustratie zooooo diep zat, wat een haat.......
 
Jij moet echt een moelijk leven hebben met zo veel rancune, tjezus, wist niet dat je frustratie zooooo diep zat, wat een haat.......

Nee hoor ik zeg precies zoals het is en dat jij dit geen leuke boodschap vind kan ik me best voorstellen want jij hebt Armin blijkbaar heel hoog zitten en dat is prima hoor maar leg geen zaken bij mij op schoot die niet waar zijn.
 
tja alles moet instant zijn...

dansnummertjes zijn na 1 jaar alweer vergeten, vooral commerciele trens
 
Allemaal dieven dus!

Mijn persoonlijk ervaring met de BUMA*maffia was 15 jaar geleden toen we een groot feest organiseerde in het Kolpinghuis in Nijmegen. Na dat feest kregen we ineens een brief van de BUMA maffia met het verzoek om even 2000 gulden aan ze over te maken.
Wij verhaal halen uiteraard en hoe zij zo bij dat bedrag waren gekomen, hun antwoord dat was geschat anders moesten wij een lijst opsturen welke platen de DJ's zoal gedraaid hadden, je leest het goed we hadden zover ik me kan herinner zo'n 18 DJ's w.o. een aantal internationaal of we even alle nummers wilde doorgeven. Uiteindelijk zag men in dat dit onmogelijk was of in elk geval wel heel veel werk mochten we toch nog even via het natte vinger principe 800 gulden afrekenen en dat was precies onze winst die we gemaakt hadden.
 
ha op SF is typisch : je zit met een aantal mensen op een site : die het prima kunnen vinden als het over de korg ms10 gaat

echter zaken als muzieksmaak....pro of antihomo....pro feminisme of anti? of zaken als politiek? of krakers? ha die onderwerpen zorgen geheid voor een oorlog......op SF
 
ha op SF is typisch : je zit met een aantal mensen op een site : die het prima kunnen vinden als het over de korg ms10 gaat

echter zaken als muzieksmaak....pro of antihomo....pro feminisme of anti? of zaken als politiek? of krakers? ha die onderwerpen zorgen geheid voor een oorlog......op SF

Helemaal gelijk in.
Dat komt erdoor omdat sommigen hier hun eigen muzieksmaak verheffen tot iets belangrijks...
En vervolgens dagenlang bezig zijn anderen hiervan te overtuigen.

Analoge noisebliepjes van 9 minuten met veel ruis (die men zich nog jaren kan herinneren) zijn ECHT veel mooier en vooral BETER dan commerciële trance, laat dat even duidelijk zijn :D
 
Analoge noisebliepjes van 9 minuten met veel ruis (die men zich nog jaren kan herinneren) zijn ECHT veel mooier en vooral BETER dan commerciële trance, laat dat even duidelijk zijn :D

Dat dacht ik ook al. Voor Armin en veel van zijn fans zijn sommige dingen wel vernieuwend, ook al zit daar de meest uitgemolken 4 X 4 in. Alles is gemaakt, gebruikt, gezegd en afgekraakt over welk stuk muziek dan ook. Ik kijk er al lang niet meer zo naar. Zanger Rinus doet ook niks vernieuwends, behalve dan dat het 'n randdebiel eerste klas is. Of misschien is dat ook maar 'n grapje, en lacht de beste vent zich de ballen uit de broek op Aruba... wie zal het zeggen......
 
als er 1 trance dj is die verder kijkt dan alleen trance is Armin het wel...

Ik heb geen respect voor auteursrecht, voor niet op medisch en technologisch gebied. Ik heb wel respect voor mooie muziek. Zoals bands als bv Radiohead.




Volgend jaar is Armin gewoon wéér #1 DJ trouwens, of David Guetta ( imo nog plattere zooi)
 
ha ik kende heel armin van buren niet... ik luiter nooit slam-fm en dergelijke....

maar dit is zijn nummer 1 hit volgens Youtube

YouTube - Armin van Buuren - The Sound Of Goodbye (Official Music Video)

ik vind het niet echt lelijk maar ook weer niet mooi genoeg om een tweede keer te luisteren.....vanwaar de ophef ( en de beroemdheid ) van Van Armin? dat snap ik dus ook niet helemaal.... Ik vind het eerder een soort "evergreen"

is meteen de leukste ook , op youtube alleen maar slappe trans

ennuh allemaal door zn eige der op gezet
 
er bestaat echt wel kwaliteit trance (niet veel maar toch :D)

zoals deze 11 jaar oude track
 
Back
Top